Pittbulljedda er snart historie 👋

Photo from Snapchat
Photo from Snapchat

Heisann!

Da jeg startet denne bloggen i 2009, syntes jeg Pittbulljedda var et perfekt navn som passet veldig godt på den jeg var den gangen. Mye har skjedd på nesten 13 år, og jeg er en helt annen person enn jeg var den gangen og eldre. Derfor syntes jeg ikke at navnet på bloggen passer lenger.

SÃ¥ jeg sendte en melding til support i forrige uke her pÃ¥ blogg.no, og spurte om det var en mulighet for Ã¥ skifte navn pÃ¥ bloggen. Jeg visste jo godt at jeg ikke kunne gjøre det selv. Jeg fikk raskt tilbakemelding pÃ¥ fredag, at jo det kunne de men en sÃ¥nn stor jobb gjorde de ikke før en helg. I løpet av uka som kommer gÃ¥r jeg ut fra at de ordner det, og da blir det nye bloggnavnet https://[email protected] hvis alt gÃ¥r greit.

Til dere som pleier å stikke innom å lese bloggen min, så kommer jeg til å si fra når alt er på plass. Inntil da er det Pittbulljedda som dukker opp nederst på topplisten 😊 For det er stort sett der dere finner meg 😉

Ha en fortsatt fin søndagskveld 🥰

 

#bloggnavn #blogg #endringer #historie 

 

20 kommentarer

Siste innlegg