PÄloggingsproblemer, Musikkbingo og en sjokkerende beskjed pÄ fredag

Heisann og god sĂžndag!

Etter flere dager med sol og deilig temperatur, har vi fÄtt grÄvÊr og regn her i Oslo. Temperaturen har sunket kraftig, og ligger pÄ +8,7C.

Pulsen og temperaturen i kroppen nĂ„dde nye hĂžyder tidligere pĂ„ formiddagen i dag. For jeg kom rett og slett ikke inn pĂ„ PC’n 🙈. Det hadde blitt kjĂžrt en eller annen oppdatering pĂ„ den siden jeg brukte den sist, og da skulle jeg plutselig bruke PIN kode for Ă„ komme inn i stedet for PASSORD som jeg pleier.  Jeg husket jo ikke PIN koden, og holdt pĂ„ i sikkert 40 minutter innen jeg klarte Ă„ komme meg inn dit jeg skulle for Ă„ resette den. Jeg blir sĂ„ stressa av sĂ„nne ting, selv om jeg vet at jeg klarer Ă„ ordne det til slutt.

Om fredagen var jeg sammen med VIP-Gjengen + noen ekstra pÄ Musikkbingo pÄ Veiviseren i LÞrenskog Hus. Det var siste gangen for sesongen der, og det var smekkfullt. Bestisen, ei til og jeg var tidlig ute Ä tok av 2 bord (jentebord og guttebord). 

Over her er den flotte gjengen jeg spilte Musikkbingo sammen med -1, som ikke kom med pÄ noen av bildene. Forrige gang var det ikke sÄ lett Ä kjenne igjen lÄtene, mens denne gangen kunne til og med jeg ganske mange av dem. Stemningen var pÄ topp, og noen fra de andre bordene reiste seg med jevne mellomrom opp og danset til musikken. Sunna som er bingo vert danset ogsÄ med sammen med dem. Ble det noen gevinst pÄ meg? Nei, det ble ikke det denne gangen, men det var ikke sÄ farlig. En av jentene i VIP-Gjengen reddet bordets Êre, hihi, og fikk bingo og premien var 2 kino billetter.

Det blir alltid til at vi sitter Ä senker skuldrene og skravler litt, etter at det er slutt. Noe vi ogsÄ gjorde pÄ fredagen, sÄ jeg var ikke hjemme fÞr nÊrmere 22.

NĂ„r jeg kom hjem kom jeg i snakk med en dame jeg ikke kjente, som viste seg Ă„ vĂŠre moren til henne som bor eller mer riktig bodde over meg. Hun fortalte at datteren var dĂžd for 2 mĂ„neder siden, og jeg kjente at ble helt vissen i kroppen. Jeg visste ikke at hun hadde blitt syk og gĂ„tt bort. Det var et sjokk đŸ˜Č. Jeg spurte hvor gammel datteren var, og det viste seg at hun var bare 50 Ă„r. Det er vel sĂ„nn det blir nĂ„r man ikke har mer kontakt med naboen, enn nĂ„r vi stopper Ă„ snakker i oppgangen av og til. Foreldrene bor i BodĂž, og var nĂ„ kommet ned for Ă„ begynne Ă„ rydde i leiligheten. De blir ikke ferdig denne helgen, men fortalte at de kom tilbake i juni for Ă„ ta resten. Jeg ble sittende med en trist fĂžlelse i kroppen resten av kvelden
. 😱

Ettersom det regner og temperaturen har sunket ute, har det ogsĂ„ blitt ganske huskaldt inne sĂ„ nĂ„ tror jeg jammen jeg mĂ„ skru opp varmen igjen, brrr đŸ„¶.

Ønsker deg en fortsatt fin sĂžndag đŸ„°

6 kommentarer
      1. Jeg fĂ„r jo egentlig det jeg ogsĂ„, men sĂ„ er jeg jo sĂ„ sta at jeg nekter Ă„ gi meg. Som regel klarer jeg Ă„ fikse det selv 😉 Vet du, Musikkbingo er sĂ„ gĂžy at jeg kan nesten ikke beskrive det. MĂ„ oppleves 😊

    1. Gubben har ei bok han skriver inn passord osv., og for det meste kan sĂ„nne tilbakestilles, men det gjelder jo ikke pin. Jeg har det bare pĂ„ tlf., men der kan man jo bare sjekke simkortet. SĂ„ vondt for foreldrene Ă„ miste datteren sin og mĂ„tte rydde ut av leiligheten. đŸ˜„â€ïž

      1. Jeg har ogsĂ„ alle passord og pinkoder skrevet opp “et sted”, men akkurat denne hadde jeg dessverre ikke skrevet opp. Trodde vel i farten at jeg kom til Ă„ huske det, men nei. NĂ„ er det notert, om jeg skulle klare Ă„ glemme det igjen. Ja jeg syntes det var sĂ„ trist dette med naboen over, og at foreldrene nĂ„ holder pĂ„ Ă„ rydde der oppe. Jeg trodde de skulle reise hjem i gĂ„r, men jeg hĂžrer dem holde pĂ„ der oppe i dag ogsĂ„ 😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg