Pakken kom ikke, så kom den allikevel

Heisann og god formiddag!

Ute er himmelen helt blå og sola titter snart inn på balkongen min. Temperaturen ligger på ca +22C i skyggen, så det blir nok en varm dag.

For ikke så lenge siden bestilte jeg en del ting fra Temu, som skulle leveres til meg fra Helthjem. Jeg hadde bestilt en liten lærretveske/sekk til PC, en notatbok, salt og pepper bøsser, røde engangs hansker og en spenne til å holde sammen strikkejakkene mine.

I går kveld fikk jeg beskjed om at pakken skulle leveres i natt på dørmatten min. Å da jeg våknet var det en bekreftelse på at pakken var levert, men nei da det lå ingenting utenfor døra mi. Jeg ble ganske irritert, og tenkte at nå blir det mye styr. Bestisen mangler nemlig en pakke de har rotet bort, og det er flere med henne så jeg tenkte at det ble sånn for meg også. Så vettu, 4 timer senere enn de sa de hadde levert pakken dukket den allikevel opp. Jeg kjente hvordan frustrasjonen bare skled vekk fra hode mitt.

Lever varene opp til forventning? Ja jeg syntes de gjør det… Det eneste er at glidelåsen på Lærretsvesken sitter litt for langt ned, sånn at PC’n kommer ovenfor. Akkurat det syntes jeg ikke gjør så mye.

Nå sitter jeg å nyter kopp no 2 med kaffe og slapper av i mens jeg venter på at håret mitt skal tørke. Det er så varmt inne at jeg orker ikke å bruker hårføneren.

I går var jeg innom Iris Nailbar på Bryn senteret, og bestilte time til å fikse neglene mine. De hadde time allerede i dag, og det skal bli så godt å få fikset dem. Har funnet inspirasjon på Pinterest på hvilke farger jeg vil ha denne gangen. Skal gå for ombre og i fargene lilla og rosa. Skal vise hvordan det ble når jeg kommer hjem igjen 😊

Håper du får en fantastisk lørdag 🥰

8 kommentarer
    1. Pakker som kommer, pakker som forsvinner. Sjelden jeg bestiller pakker men alle har jo et forhold til pakker, tenk bare pÃ¥ julepakker – er 6 mnd til jul. Tok en sykkeltur i dag tidlig og tok en runde med discgolf pÃ¥ en bane i Lier. Tok vel 2-3 timer tenker jeg. En gammel jernbane fra Lier ti Drammen ble bygd om til sykkel vei for mange Ã¥r siden. Den tok jeg til Lier men en anna vei tilbake. NÃ¥ skal jeg rydde litt før jeg skal bade i skogen. Ha en fin dag.

      1. Firmaet Helthjem har hatt en del problemer med Ã¥ levere pakker i det siste, og jeg ble veldig bekymret for at jeg aldri skulle fÃ¥ det jeg hadde bestilt. Heldigvis gikk det greit for meg denne gangen. PÃ¥ snakk om gammel jernbane… Vet du om den gamle banen som gÃ¥r fra Kongsberg og oppover Numedalen fortsatt gÃ¥r. Husker jeg tok den hjem fra hytte tur en gang. Ha en fortsatt fin kveld.

    2. Så bra at pakken kom fram tilslutt! Jeg har også bestilt endel fra Temu, og er godt fornøyd med kvaliteten! 👌 Rimelig og gratis og ganske rask frakt. Mye ting til hagen, div. solcellelamper, sko (luftige med memory skum inni sålen og normal i str.), deksel til mobiltelefonen osv.

      1. Jeg var lettet over at pakken kom, for ellers hadde det bare blitt så mye styr. Jeg kommer nok til å bestille mer fra Temu, for det er billig der, og kvaliteten på det jeg har fått så langt har vært bra. Klems 🤗

    3. Det er mange som har minner om en togtur. Der sÃ¥ vidt jeg huske min første togtur – den var fra Lierbyen til Drammen sammen med min bestefar en gang. Er ikke sikker om Numedalsbanen gÃ¥r enda, men mener at at en annen bane nemlig Krøderbanen gÃ¥r om sommerstid. Men alt finner du via google. Det var deilig med et bad i dag. Det er Juni og sommer og det betyr mye bading for mange. Ha en fin kveld.

      1. Det ser dessverre ut til at banen mellom Kongsberg og Rødberg er lagt ned. Måtte google litt å da er det bare dresinutleie på et lite stykke. Veldig synd at den ble nedlagt, for det var en fin tur. Ellers så har jeg faktisk ikke tatt toget siden prøve OL på Lillehammer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg