På tide med en forandring…

Image by berggeschwister from Pixabay

Hei og god formiddag!

Himmelen er ikke like blå i dag som den var i går, for det er noen lyse tynne skyer som gjemmer den litt bort. Kaldt derimot er det ikke med +13,9C.

Formen er ikke der den skal være med en mage som er litt fornærmet, og feber som kom snikende på meg i løpet av natten. Ettersom det er så mange rare symptomer på Covid, tok jeg en test på morgenen som var negativ. Så derfor jobber ikke denne damen her i dag heller.

Sitter med den første koppen med kaffe og lytter til fuglene, og så nettopp den bustete halen til Nøtteliten forsvinne langs vannbrettet og oppover veggen. Et par ringduer sitter på ledningen og kikker rundt seg. Balkongdøren står åpen, og Vinja løper ut og inn å ser ikke ut til å kunne bestemme seg hvor hun skal være. Hun roer seg nok etter hvert og tar seg en liten formiddagslur.

I går bestilte jeg time for å få fikset neglene mine igjen. De begynner å bli lange, og så har jeg lyst på en ny farge. Jeg har ikke helt bestemt fargene enda, men vet at jeg vil ha to farger på neglene (ombre) denne gangen også. Jeg fikk time i morgen kveld, så jeg må gå litt i tenkeboksen til da hva jeg skal gå for.

Jeg spiste ikke så mye i går, men nå selv om magen er sur så føler jeg at jeg er sulten. Så jeg får prøve å få i meg noe…

Håper du får en fin torsdag 🥰

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg