PÄ bordet sto det noe Ä ventet pÄ meg

Heisann og god formiddag!

Ute er det litt overskyet, men jeg kan se en antydning til klarvÊr over Manglerud. Temperaturen ligger pÄ +6,7C.

Litt trĂžtt i trynet i dag, og det er helt min egen feil. Ble sittende pĂ„ Tik Tok og se nytt fra noen av de jeg fĂžlger. Å nĂ„r jeg gjĂžr det gĂ„r minuttene og timene litt vel fort đŸ€”

Jeg er jo katte passer til og med onsdag, og da jeg kom opp for Ä se til pusen i gÄr hÄpet jeg at hun vill komme Ä hilse. Det syntes hun ikke var nÞdvendig. SÄ jeg ordnet opp i toalettet og skiftet vann i bollen, tÞrrfór var det mer enn nok av.

PÄ kjÞkkenÞyen sto en stor og helt nydelig orkidé, og den var til meg. Jeg ble bÄde overrasket og veldig glad pÄ en gang. Det er en stund siden jeg har hatt noen orkidéer, sÄ jeg mÄ lese meg litt opp pÄ stell sÄnn at den kan stÄ lenge med de nydelige blomstene. Har aldri sett akkurat den fargen, som ikke kommer sÄ godt fram pÄ bildene.

I gÄr visste jeg ikke helt hva jeg skulle ha til middag, sÄ jeg gravde rundt i fryseren og fant to poser med medisterkaker. I den ene posen var det en kake som var fra i fjor, og i den andre 2 som var fra Äret fÞr det. Sistnevnte hadde jeg krydret litt lite, sÄ de var litt kjedelig i smaken. I skapet hadde jeg en eske med surkÄl, og vips sÄ hadde jeg en god middag.

I dag blir det laks og den gode dill og reke sausen jeg kjĂžper i Sverige. Den som bare er Ă„ varme opp.

HĂ„per du fĂ„r en fin sĂžndag đŸ„°

10 kommentarer

    1. OrkidĂ©er er flotte blomster! Å se pĂ„ diverse pĂ„ tiktok kan ta en del tid ja, 😉 Fort gjort Ă„ glemme tiden nĂ„r man scroller der. 🙂 God sĂžndag. Klem <3

      1. Jeg liker godt orkidĂ©er, men har ikke hatt noe sĂŠrlig hell med de nĂ„r de har blomstret ferdig. Huff, ja tiden gĂ„r sĂ„ alt for fort nĂ„r jeg gĂ„r inn pĂ„ Tik Tok, sĂ„ jeg kan ikke gjĂžre det pĂ„ dagtid. Ha en fin mandag, klem đŸ€—

    2. SĂ„ fin og sjelden farge pĂ„ orkidĂ©en, – koselig gave Ă„ fĂ„ for kattepassen! đŸ„° Jeg var pĂ„ Hypermat i Charlottenberg pĂ„ torsdag, – kjĂžpte bl.a. sukker, HushĂ„llsost, bacon, pulled pork. Spiste buffet pĂ„ senteret der og var ogsĂ„ innom og kjĂžpte div. sjokolade pĂ„ Gottebiten.

      1. Ja fargen pĂ„ denne er sĂ„ nydelig đŸ„° Veldig hyggelig med en pĂ„skjĂžnnelse, selv om det ikke er nĂždvendig. Lenge siden jeg har vĂŠrt i Charlottenberg, eller Sverige i det hele tatt. Jeg kjĂžper ogsĂ„ HushĂ„llsost nĂ„r jeg er der, for den er sĂ„ god. Vet ikke om det blir noen tur til Sverige pĂ„ meg i Ă„r, tiden flyr liksom fra meg litt. Ha en fin mandag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg