Orden i kaoset igjen

Image by Gerd Altmann from Pixabay

Heisann!

I dag har det nesten vært høstvær med regn og kraftig vind. Jeg hadde soveromsvinduet mitt i lufteposisjon, men det bråkte så fælt fra vinden at jeg måtte bare lukke det igjen. Vinja lå på senga, men likte ikke lyden å forsvant inn i stua med et par byks.

Meningen var at jeg skulle ta meg en tur i butikken i dag, men så begynte jeg å rydde i noen skuffer og hyller inne på soverommet. Da glemte jeg bort hele handleturen. Det var kaos over alt sånn at jeg ikke fant igjen noen ting. Når jeg først setter i gang med noe sånt, har det en tendens til å forflytte seg til andre rom også. Det var akkurat det som skjedde i dag, og jeg endte opp med å holde på i flere timer. Jammen ble det et par poser som gikk ut i søppelkassen også. Nå er det orden i kaoset igjen, og jeg vet hva som er i de forskjellige skuffene og hyllene 😊

Nå i kveld har endelig de grå skyene blåst seg bort, vel nesten da, og jeg kan se blå himmel igjen. Sjekket yr.no i sta og det ser faktisk ut til at været skal bli ganske greit i morgen.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg