Oh yes, Harrison Ford leverte 🎬

 

God kveld!

Kom hjem for ikke så lenge siden fra Lillestrøm, hvor Bestisen og jeg har vært på kino å sett på Indiana Jones and the Dial of Destiny. Sukk, Harrison Ford er fortsatt en kjekk mann, selv om han drar på årene. Ble litt mo i knea jeg altså 🥰.

Vi valgte dagkino som startet kl 13:45, for da ble det litt igjen av dagen/kvelden etterpå. Filmen varte i litt over 2 timer.

Jeg var veldig spent på hvordan denne siste filmen ville være. Ofte er det jo sånn at de blir slappere på innhold etter hver film som blir laget. Kan si med en gang at jeg ikke ble skuffet, for filmen er full av action hele veien igjennom. Harrison Ford er ingen ung mann lenger, men filmen er laget sånn at man tror på at han gjorde mange av stuntene sine denne gangen også.

Vi satt i sal 4 som bare har 7 rader, og ettersom vi satt bakerst i ekstremt gode stoler var det som å sitte hjemme i stua med en stor flatskjerm.

Kan jeg anbefale filmen, oh yes 🤩.

4 kommentarer
    1. Lenge siden sist jeg var pÃ¥ kino. Første gang jeg var det var pÃ¥ et forsamlingshus i Lier som heter Haugestad, vi sÃ¥ Halvdan og Heldan – eller Laurel og Hardy pÃ¥ engelsk. I dag er reklamen før filmen verdt billetten. Noen saler ble bygget om i kinoen her i byen med gode seter man kan regulere og mye rart. Bra at dere var fornøyd med filmen stjerna HF kan sikkert sine saker i dag. Ha en fin kveld.

      1. Vi har blitt mye flinkere til å gå på kino, og innimellom kommer de jo mange gode filmer man har lyst til å se. Syntes det er en litt annen opplevelse å se en film på kino, selv om jeg liker å se dem hjemme i min egen stue også. Vi har en lokal kino her i nærheten også, men der blir det bare satt fram vanlige stoler når de viser film. Greit når man var barn/ungdom, men nå vil jeg helst sitte godt. Ha en fin søndag.

      1. Filmen skuffet virkelig ikke, og når den kommer på en av disse streaming appene skal jeg se den igjen 😊 Ja du har nok rett i det du sier der. Jeg har jo vært stor fan og helt på tuppa etter Harrison Ford siden jeg så han i Star Wars i 1977. Har jo også et signert foto av han også, som jeg fikk den gangen. Hadde det framme i mange år, men nå ligger det i skapet 😉 Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg