ODA kom tidlig, gjesp 💤

Heisann!

Ute er det overskyet, men sola driver å strever med å komme igjennom. Temperaturen grytidlig i dag var +18.3C og nå +20,3C.

Som jeg fortalte i går så bestilte jeg noen varer fra ODA, og bestemte leveringstidspunkt mellom 7 – 13 i dag. Man kan jo aldri vite om man er tidlig på listen eller helt på slutten, så jeg satte alarmen på 06:50 sånn at jeg i det minste var våken. Det var det jammen godt jeg gjorde, for når jeg sjekket app’n ved 7 tiden hadde de kjørt fra nr 5 på listen og jeg var nr 7. Ikke lenge etter ringte det på døra, og utenfor sto det en veldig blid og hyggelig kar med varene mine 🥰.

Jeg var så trøtt at jeg klarte nesten ikke å holde øynene åpne, så med det samme varene var pakket bort gikk jeg å la meg igjen å sov helt til klokka dro over 10. 

Allerede i går kveld merket jeg at formen ikke var helt på topp, men tenkte at det går vel over til i dag. IKKE, for når jeg våknet i dag var det med feber, sår hals og dundrende hodepine. Jeg har kjørt på med vifte som har blåst rett på meg de siste dagene, og jeg mistenker at det er årsaken. Ikke første gangen jeg klarer å pådra meg en forkjølelse om sommeren, men som regel er det Air Condition i bilen som er skylden. Denne gangen er det viften her hjemme som mest sannsynlig er syndebukken.

Veldig kjedelig at det skulle komme akkurat nå, for i morgen var jeg påmeldt til en tur til Åmål i Sverige. Det er lite sannsynlig at jeg er såpass bra at jeg kan bli med på den, så jeg har sendt en melding om at jeg ikke blir med. Jeg har jo gledet meg sykt til turen, og syntes ikke dette er noe stas i det hele tatt 🥹.

Vinja er veldig fornøyd i dag, for balkongdøra ble åpnet kl 7 og har stått åpen siden. Hun fikk rent vann i skålen sin der ute og allerede før 11 fikk hun også våtfór i matkoppen. Akkurat nå har hun innvilget seg en liten lur, etter å ha smattet på skjærene en stund 😺.

Håper du får en fantastisk mandag 🥰


10 kommentarer
    1. Så uheldig du er som blir syk når du skal på tur! 🙁 Ønsker deg masse god bedring! <3 Katten vår har vært borte i 5 dager, så jeg har vært skikkelig bekymret og idag gikk jeg rundt et stort jorde de hadde slått til rundballer, – var redd hun hadde omkommet eller blitt skadet. Gleden var stor da hun plutselig kom inn døra idag, så nå har hun fått både våtfôr og tørrfôr. Hun var veldig våt etter regnet i natt, så nå ligger hun og vasker seg. <3 Veldig kjekt med ODA og spesielt om man er syk og ikke kommer seg på butikken. Ha en fin dag og håper formen bedrer seg! 😀

      1. Tusen takk 🥰 Ja det var veldig kjedelig at jeg skulle bli syk nå, men dessverre ikke noe å gjøre med det. Glad jeg har ODA, som leverer veldig raskt hjem på døra. Skjønner godt at dere var engstelig for pus, noe jeg også ville ha vært om min hadde vært borte så lenge. Om hun var utepus altså. God hun er kommet til rette igjen. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    2. Veldig kjedelig med slike sommerforkjølelser, og det var jo spesielt uheldig nå fordi du måtte avlyse turen. Riktig god bedring til deg! ❤️

      1. Tusen takk 🥰 Jeg hadde håpet å slippe unna forkjølelse denne sommeren, men dessverre ble det ikke sånn. Å veldig kjedelig når jeg skulle være med på den fine turen i går. Får heller ta en tur dit selv senere 😉

    3. Håper du er frisk i dag. Veit at jeg haren fin dag foran meg. La frem middag til tining i går og det er Italiensk gryterett med pølser og potetmos. Egentlig burde det ha vært kjøttdeig i men den biten lar jeg ligge nå. Ute er det stille og opphold. Skal bli 20 grader i dag og det er helt ok. Men venter tannpussen på meg. Ha en fin dag.

      1. Det tar nok litt lenger tid å bli kvitt en sommer forkjølelse dessverre. Her er det dårlig med matlyst om dagen, men det kommer seg vel. Litt disig ute, men sola kommer nok etter hvert. Ha en fin dag.

    4. 🙁 huff,…. det er så kjedelig med den forkjølelsen og feber…. og spesielt på varme sommerdager… 🙁 Ønsker deg god bedring!!! klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg