Nye negler på plass 💅

Nye negler hos Iris Nailbar

Heisann!

Solen skinte da jeg sto opp i dag, men nå har skyene begynt å overta og sola har gjemt seg bort. Temperaturen har landet på +18,8C.

Jeg var så sliten i går kveld, og krabbet ganske tidlig i seng å sovnet nesten før jeg rakk å dra over meg dyna. Ikke en gang har jeg vært våken, og slo først opp øynene kl 08:30. Balkongdøren hadde stått oppe i natt, og Vinja kom inn i full fart så fort hun hørte jeg var våken. Spratt opp i senga mens hun mjauet og ville ha masse kos 🥰

Som jeg fortalte i går så skulle jeg fikse neglene mine hos Iris Nailbar på Bryn senter, og om hvordan jeg surra med tiden å kom alt for tidlig. Jeg var så stresset og hadde skuldrene opp til øreflippene, men klarte å roe meg ned etter en dobbel Americano og en vaffelplate med bringebærsyltetøy på.

Jeg hadde funnet en fargekombo dagen i forveien som jeg ville ha, men når jeg så på den i går morges likte jeg den ikke allikevel. Så da var det å ta en ny runde på Pinterest, og fant etter noen minutter den komboen som jeg la fram for Kimmy. Hun hadde ikke helt de samme fargene, men sammen klarte vi å finne to som var ganske like. Resultatet kan du se på bilde over her 🥰

Bestisen hadde time rett etter meg, og hun hadde vel ikke helt bestemt seg før hun kom. Etter å ha sett litt på forskjellige farger, landet hun på en nydelig lillafarge. 

Sist gang vi var å fikset neglene våre traff vi en tidligere kollega av Bestisen og venninne, som vi spiste lunch med. I går kom først en annen kollega av Bestisen bort å pratet en stund, og så kom frisørdamen min forbi. Var nesten overdose med kjentfolk det, hihi!

Før jeg kjørte Bestisen hjem til Lørenskog spiste vi lunch hos Al Dente, og jeg bestilte en Caesar-salat som ikke fristet så mye allikevel. Ikke noe veien med maten, bare meg som ikke hadde noen matlyst. Jeg kan fort bli sånn, om jeg spiser for lite eller noe som ikke har så mye næring i seg. En vaffelplate tidligere på dagen fylte egentlig ikke behovet….

Resten av kvelden satt jeg å serie fråtsa meg igjennom noen flere episoder av “Keeping up with the Kardashian”, før øyelokkene ble for tung og jeg krabbet under dyna. Nå sitter jeg å hører på siste halvdel av boken til Abid Raja, og tenker at jeg skal komme meg igjennom hele i løpet av dagen.

Håper du har og fortsatt får en fin lørdag 🥰

 

6 kommentarer
    1. Lekre negler, – godt med litt velvære! 💅 Jeg var litt tung i hodet igår, men i natt var det ikke så varmt så nå merker jeg ingenting. Ha en fin søndag! 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Ja nå var det godt å fikse neglene, for de hadde vokst ganske mye i det siste. Det er slitsomt når man blir tung i hode, og godt det bare er forbigående. Det hender jeg blir sånn når det er høy luftfuktighet. Ha en fin søndag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg