Nye negler, og jeg ble så betatt av han 🥰

Ny negler hos Iris Nailbar, Bryn Senter

Hei og god søndag! 

I følge yr.no skulle himmelen være blå og solen skinne akkurat nå, men sånn er det ikke. Solen var litt framme ved 9 tiden, men forsvant fort igjen bak skyene. Det blåser også litte granne etter det jeg kan se. Temperaturen ligger på +9,2C.

Det har vært litt stille her fra meg siden fredag, men jeg har vært på farten og har ikke hatt så mye tid til å være på bloggen. Sånn blir det noen ganger.

På fredag, sent på ettermiddagen, hadde jeg time til å fikse neglene mine. Det tok litt tid innen bestemte meg for hvilket design jeg skulle gå for. Helt fram til en time før jeg skulle gå var tanken at jeg skulle ha mørk lilla øverst på neglen og rosa nederst. Så stakk jeg en snartur innom Pinterest, og kom over et annet design som jeg falt plask for med rosa øverst og oransje nederst. Å sånn ble det også. Jeg er så fornøyd med resultatet, som ble like fint som det bilde jeg fant på Pinterest. Fargene er sterkere enn de vises på bildet. Jeg pleier ikke å bestille ny time med en gang, men Kimmie fortalte at hvis jeg ønsket en ny før 17 mai burde jeg gjøre det denne gangen. Jeg var heldig og fikk time 16 mai på formiddagen 😊 Når jeg kom hjem var klokken nesten 20, og da var det Spellemannsprisen på NRK som jeg ikke ville gå glipp av.

I går gikk hele dagen vekk for meg til å ordne forskjellige ting, og så var det å hoppe i bilen å dra opp til Bestisen. Hun var sammen med niesen sin, hos en venninne av henne så jeg dro dit å hentet henne. Denne venninnen holder med oppdrett og utstilling av nakenhunder både med og uten pels. En av hundene fikk valper for 3 uker siden, og fikk holde en skjønn hanhund med pels. Jeg smeltet totalt, og tankene begynte å surre… Kanskje jeg skal skaffe meg hund, når jeg ikke lenger har Vinja 🤔

Hjemme hos Bestisen bestilte vi en pizza fra Peppes, som kom nesten før vi fikk sukk for oss. På en lørdag pleier de alltid å bruke lang tid, men ikke denne gangen. Jeg hadde tatt med sjalet til naboen, og fikk strikket noen omganger på det. Når kvelden kom ble TV’n slått på og vi så siste programmet av Alle mot 1, og så Klassequizen som jeg trodde var første programmet. Det var det ikke, så kanskje jeg ser det senere i dag. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke bli så lenge, men tiden går fort når man har det gøy så det ble nesten midnatt innen jeg var hjemme igjen.

Hittil i dag har jeg ikke gjort så veldig mye, men jeg har da fått samlet sammen og pakken ned påskepynten. Jo da du leste riktig… Her hos meg får den alltid stå en uke etter at påsken er over, og i dag var det på tide samle den sammen. Jeg har igjen å gå ned i kjelleren med pynten, men det skal jeg gjøre om ikke så lenge.

Nå skal jeg nyte den første koppen med kaffe, svare på noen kommentarer og lese noen blogger før jeg gjør noe mer.

Håper du får en nydelig søndag 🥰

 

8 kommentarer
    1. For noen lekre negler! Disse fargene bare elsket jeg, skønner att du falt for denne kombinasjonen..
      SÃ¥ utrolig fint! Fikk nesten lyst pÃ¥ slike negler selv jeg, men kan ikke ha…roter for mye med hager og hus!
      Tida gÃ¥r i godt lag vet du 🙂 fin dag videre…Klem.

      1. Tusen takk 🥰 Jeg ble helt betatt da jeg så fargekombinasjonen, og visste at dette ville jeg ha.
        Det skal ganske mye til å slite av denne lakken. Jeg har brukt dette nå siden mai/juni 2020 og har verken knekt eller skalet av noe lakk siden. Jeg sparer ikke på dem, og roter i jordet mm. Her er det først underlakk, så et lag med gele som gjør neglene tjukkere før farget lakk og overlakk. Så du det kan nok hende dette hadde vært noe for deg også 😉 Ha en fortsatt fin søndag 🥰

    2. Fine farger du fikk der. Var en tur på Liertoppen i går som ligger ca 1 km fra det huset jeg bodde i som liten. Men jeg besøkte ikke det huset i går. Det ble en kaffe på en kafe og en ny lader fra Telia. Derfra dro jeg til Tranby og sjekka en ny kiwi og så på det nybygget til gamlejobbben min. Var på sykkeltur siden i går, ble nesten 3 timer, men hadde en god pause før siste økt. Så ble det en skogstur i dag på 1 time. Det blir laks til middag i dag. Men nå skal jeg få kjøpt bensin hva dagen blir etter det vil tiden vise. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk, veldig fornøyd med resultatet selv 🥰 Jeg har ikke vært innom Liertoppen på mange år, for det blir bare at jeg kjører forbi på veg til enten Seljord eller Rjukan/Atrå. Ha en fin søndag 😊

    3. Har du sett! Så fine negler!🤩
      Jeg har aldri vært på en neglesalong, men kunne virkelig tenkt meg det. Lysten ble ikke mindre av å se neglene dine.🤗

      1. Tusen takk 🥰 Første gangen jeg var i en neglesalong var i mai/juni 2020, og da var jeg blant de første kundene ettersom de nettopp hadde åpnet salongen. Jeg tenkte at det ble bare over sommeren, men jeg har bare fortsatt med det. Neglene blir ekstra sterke med et lag gel under lakken, og jeg har til dags dato ikke klart å brekke en negl. Å jeg skal love deg at jeg ikke sparer på dem 🥰 Du kan jo prøve en gang og se om du liker det vet du 😉

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har ønsket meg det lenge, og valgte det forrige gang også men da i grønn og gul. Denne fargen derimot er jeg mer fornøyd med 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg