Nye negler med høst inspirasjon 🍁

Nye negler 20092022

Heisann og hoppsann!

Da var mine lilla Ombre negler med glitter historie, og jeg har fått nye negler med høst inspirasjon. Jeg hadde allerede bestemt meg i går for hva jeg skulle ha, etter å ha sett igjennom hva jeg hadde på denne tiden i fjor. Helt likt ble det ikke da, for da hadde jeg nemlig annenhver svart og oransje negler. Denne gangen gikk jeg for kun en oransje, og resten svart med pynt på langfingrene. Tok bilde av begge hendene, (den ene ser veldig blek ut pga av lyset 🤣), ettersom pynten på langfingrene er litt forskjellig. Veldig fornøyd med resultatet 🧡🖤

Jeg har også vært fornøyd med å ha Ombre negler, men begynte å bli litt lei etter å ha hatt det i flere måneder. Så det var på høy tid med noe nytt nå 😉                 

 

13 kommentarer

Siste innlegg