Nye lampeskjermer med høstmotiv 🍁🍂

 

Heisann!

Ute blåser det fortsatt ganske mye, men kanskje ikke like mye som i går. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +1,8C, men det virker nok kjøligere.

I dag våknet jeg tidlig og følte meg ganske utvilt og i god form. Da Vinja hørte jeg var våken kom hun opp i senga og la seg i armkroken en stund. Koselig med sånne kosestunder på morgenen, før man starter dagen på ordentlig 🥰

Det tok litt tid innen jeg klarte å somle meg ut av døra i går for å dra ned på Bryn for å handle. Vinden var kald og jeg var glad jeg hadde tatt på meg dynekåpen. Jeg sa vel at det ikke var så mye jeg skulle ha, men det ble det allikevel. Måtte en tur innom Claes Ohlsson for å bytte gassflasker til Sodastream maskinen min, og når jeg først var der gikk jeg en runde. Å da fant jeg jammen meg noen nye lampeskjermer med høstmotiv som fikk bli med hjem (bilde over). De hadde 3 skjermer igjen, og jeg tok alle sammen sånn at jeg fikk til en lampe som står i entréen og to til stua. Lampene har jeg også kjøpt hos Claes Ohlsson.

Når jeg kom hjem fra handleturen, ble jeg stående en stund å prate med en nabo. Vi måtte gå i le av husveggen for ikke å blåse bort. Jeg ble allikevel veldig kald, og fikk svi for det senere på kvelden. Da forsvant all energi i kroppen, og jeg fikk influensa symptomer som jeg alltid får når jeg blir kald. Det var ikke noe annet å gjøre enn å pakke seg inn i et par pledd å håpe at det rettet seg i løpet av kvelden, men det gjorde ikke det. Jeg trengte en god natt søvn, og i dag var kroppen tilbake til normalen igjen. Å som jeg gleder meg til vinteren med snø og kulde, NOT!!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt med ut i dag, men jeg skal lage Chili con Carne til middag og så glemte jeg å kjøpe en boks med hakkede tomater i går. Så nå må jeg en kjapp tur ut allikevel.

Håper du får en fin lørdag 🥰


10 kommentarer
    1. Riktig god lørdag. Gratulerer med nye lampeskjermer. Fine! Chili von carne blir godt til middag, vettu. Nam. Jeg skal se på barnebarnet spille håndballkamp og etterpå ta turen til en boklansering jeg er invitert til, med datter.. det blir stas. God helg🙋🏼‍♀️

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har aldri hatt sånne lampeskjermer før, og syntes det ble veldig koselig med høstløv mønster 🥰 Jeg burde vel egentlig lage Chili con Carne fra bunnen av, men det blir med hjelp av Toro denne gangen også. Det høres ut som om du har en veldig fin lørdag foran deg. Klems og god helg 🤗

    2. Så fine lampeskjermer! Kos deg med god middag i dag. Selv har jeg gått til innkjøp av elektrisk varmeteppe (et stort som omfavner hele meg, et lite som jeg legger rett på magen fordi den ikke får sirkulasjon og er iskald, samt fotvarmer🤓 Her sitter jeg godt planta hver sag. ❤️

    3. Så fine lampeskjermer og så godt lys i de lampene! Passer veldig fint nå framover! 😀 Ja, plutselig ble det veldig kaldt med med vind fra nord, og nå har det begynt å komme snø her. Chili con carne er utrolig godt, – her blir det pizza idag med mexicana pizzafyll fra Toro. Ønsker deg en fin lørdag! 😀

      1. Tusen takk 🥰 Kjøpte lampene i fjor en gang og er veldig fornøyd med de, og de ble veldig fine med de nye skjermene. Ja det er ordentlig kalt nå om dagen må, og i dag har det snødd tett her i Oslo i flere omganger. Akkurat nå er det opphold. Har akkurat vært ute og kjøpt hakkede tomater og skal snart lage Chili con Carne. Den er nesten like god som den man lager fra bunnen 😉 Koz deg med pizza i dag, som også er ganske godt. Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg