Nye julegardiner fra Rusta

Heisann!

Ettersom formen var tilbake til sin normale seg, bestemte jeg meg for å dra en tur ned på Rusta for å se på noen julegardiner jeg hadde sjekket ut på nettet. Bestisen sendte meg en melding og spurte om hun kunne bli med, og det var jo bare hyggelig. At det skulle være så fult på parkeringsplassen, hadde jeg ikke drømt om. De eneste plassene som var ledige, var på baksiden av byggen på gressplenen å der ble Forden parkert.

Jeg er litt sær når det gjelder gardiner, og liker ikke den typen som det er et fint trykk på forsiden og så er det blast eller lite synlig på baksiden. Jeg vil at gardinene skal være like fine på begge sider, og det er ikke de jeg har brukt de siste to årene.

Derfor gikk jeg for noen som var ensfarget med matchende overkappe, og beklager det dårlige bilde som jeg har lånt. De var ikke så dyre heller, for kappene kostet 49,90,- per stykk og gardinene kostet 99,90,- to lengder. De er ganske tynne og man kan se igjennom dem, men akkurat det syntes jeg ikke gjør så veldig mye. Det er et lite skimmer i stoffer, som gjør at det blir litt liv i dem. Skal ta et ordentlig bilde av dem når jeg henger de opp litt senere i uken.

De gamle med store nisser på, skal jeg sende til Fretex så kan noen andre få glede av dem.

#jul #julegardiner #gardiner #rødt

 

14 kommentarer
      1. Det er sp koselig når julegardinene kommer på plass, det blir så lunt og fint inne i alle rommene 🥰 Nå er medisineringen ferdig for i kveld, og Pusene og jeg slapper av og koser oss 😉

      1. Jeg er av de som bare må ha gardiner i vinduene, blir så nakent uten syntes jeg. Vet mange har kuttet ut, men det kan jeg ikke tenke meg. Når jula kommer blir det veldig lunt og fint, når de røde gardinene kommer opp 🎅🏻🧑🏻‍🎄

      1. Det var nok litt det jeg falt for at de var enkle uten trykk og mye mønster. De jeg har hatt er noen mareritt av noen gardiner med nisser på, som er umulig å stryke og få glatte. Mange har kuttet ut gardinene, men jeg får meg ikke til det. Syntes det blir så nakent i vinduet.

        1. Jo, blir jo mer nakent i vinduene, men det er litt vanesak. For min del er det mest praktisk, siden jeg da slipper å bruke energi på å skifte, vaske. stryke og henge opp gardiner. 🙂

    1. Jeg liker også slike gardiner. Så, når jeg kjøper nye, ble det ensfarget. Nettopp hengte en rødfarget gardiner på kjøkkenet:)
      Så fint at du er frisk nå:)

      1. Ja nå er det godt å være frisk igjen, spesielt siden det er så mye som skjer og som skal være på plass utover.
        Jeg har ensfarget røde i alle vinduene nå, bortsett fra kjøkkenet som er hvite røde 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg