Nye deksler til mobilen, men når kommer de egentlig?

Heisann!

For eksakt 17 dager siden, 1. juni, bestilte jeg meg to deksler til mobilen fra Coolpriser. Det er de som du ser på bilde over her, og jeg falt plask da jeg så dem. Det blå dekslet hadde de ikke på lageret så det fikk jeg beskjed om hadde lenger leveringstid. Det burgunder derimot skulle komme innen 3 – 5 dager, men jeg har fortsatt ikke sett noe til det.

Jeg forsøkte å ringe dem i går, men de har bare telefontid mellom 11:00 – 13:00 og jeg ringte litt før kl 15:00. Ikke lenge etter kom det en mail, som ser ut til å være fra PostNord DK om at en forsendelse var på veg til meg. Da blir det spennende å se om forsendelsen inneholder et eller begge dekslene 🤔.

Skal allikevel ringe dem på mandag for å høre om hvorfor alt tar så lang tid. Selv med det dekslet som det sto på bestillingen skulle komme innen en uke.

Har du bestilt noe fra Coolpriser? Har det så fall kommet når det skal?


 

6 kommentarer
    1. Kjipt at man må vente slik på ting. Men håper det kommer snart. Ble truser og litt sånn på opphørssalget, men det men det kan bli mere siden. Må ut og bad snart men venter litt og handler vel melk på veien hjem. I og med at det er så varmt om dagen så er det litt viktig at melk kommer så fort som mulig i kjøleskapet. Eller det vel en bedre ide at jeg skaffer melk før bading. Leser at Yngve Hågensen er død – en bauta, kjent stemme og utrolig karisma er borte. Elles vg.no fikk 400 personer hjelp av Røde kors i går på Rådhusplassen i går kveld. Men det var vel venta i og med at det var så varmt. Ha en fin kveld.

      1. Ja jeg fikk med meg at Yngve var død, så nettopp at HK Oslo hadde delt det på Facebook. Veldig kjedelig at det har tatt så lang tid med dekslene, men det er jo ikke så mye jeg kan gjøre med det enn å vente. Undertøy og sokker er jo det man skifter oftes og vasker, så det må fornøyes med jevne mellomrom. Jeg handlet en del nye truser selv for en stund siden så nå har jeg. Kan tenke meg at det var hot på Rådhusplassen, og i det folkehavet blir man fort opphetet om man ikke får i seg nok veske. Ha en fortsatt fin lørdag.

    2. Så søte deksler! 🥰 Jeg har ikke bestilt noe derfra, så vet dessverre ikke noe om leveringstid. Kanskje de ville vente med å sende til de hadde fått alt på lager, – vet om flere som gjør det. Rart når du fikk beskjed om noe annet, men når du har fått mail om forsendelse så dukker de nok snart opp. 👍

      1. Tusen takk, syntes jo selv at de var veldig søte. Jeg har bestilt noen andre ting derfra for et par år siden, men husker ikke i farten hvor lang tid det tok. Jeg mener vi hadde postombæring på fredag, så da kommer de i alle fall ikke før tidligst på tirsdag. Skal allikevel ringe dem på mandag, for å høre om de kan se hva som kommer. Håper jo at begge kommer samtidig 🥰

      1. Jeg syntes også at det var skummelt å bestille på nett før, og det tok noen år før jeg våget å gjøre det. Nå syntes jeg i grunnen at det går veldig greit 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg