Ny uke, og tidlig våken etter en god natt søvn

Image by Ylanite Koppens from Pixabay

Hei og god morgen!

Nok en nydelig dag har våknet opp her i Oslo, solen skinner og himmelen er blå. Temperaturen på morgenen var bare på +0,8C, men det tar seg nok opp utover dagen.

Jeg la meg for en gang skyld tidlig i går, og sovnet omtrent med en gang. Våknet allerede 06:30 i dag, men syntes det var litt tidlig så jeg la meg ned igjen. Sovnet om å våknet igjen rett før kl 8, hvor jeg også sto opp. Det har vært en god natt, hvor jeg ikke har vært våken en eneste gang før morgenen kom. Føler meg uthvilt i kroppen, og det kjennes så godt ut.

Det er stille i hele blokka akkurat nå, for de som skal på jobb utenfor hjemmet er allerede gått og resten har enten ikke stått opp, eller så er de bare veldig stille av seg. I går holdt jeg på å bli sprø, for noen holdt på med noe oppussingsarbeid og evig lenge kom det en inntrengende ule lyd. En dag i uka syntes jeg godt vi kunne få fred….

Jeg er allerede ferdig med morgenstellet til Vinja, og hun fikk nettopp medisinen sin. Nå sitter jeg og nyter dagens første kopp med kaffe, i mens jeg venter på at håret mitt skal tørke. Det får lov til å lufttørke i dag, for da blir det ikke så tørt.

Planer for denne dagen? Vel, det skal jeg fortelle om litt senere i dag tenker jeg 😉

Håper du får en fin mandag og start på denne uken 🥰

 

10 kommentarer

Siste innlegg