Ny hÄrfarge, og Strikkekafé

Heisann!

Det er klamt i Oslo i dag med regn som plasker ned med jevne mellomrom. Temperaturen har ligget pÄ +18,9C med en hÞy luftfuktighet.

Som jeg fortalte i gĂ„r skulle jeg farge hĂ„ret, og det gjorde jeg ogsĂ„. Det ble ikke noen dramatisk endring, bare en jevnere farge over det hele. Ble veldig fornĂžyd med resultatet. Hihi, tok bilde pĂ„ Snap med filter, og jeg ser smalere ut i ansiktet enn jeg faktisk her 🙈

I dag har jeg vÊrt hos Veiviseren til Strikkekafé, men fÞrst stakk Bestisen og jeg innom SparkjÞp for Ä kjÞpe garn. Hun skulle ha garn til et baby-sett (bukse og jakke) og jeg et par nÞster til sjalet mitt.

Vi ble 9 stykker, hvor av ei ny og veldig koselig dansk dame. Jeg strikket ikke like mye i dag, for jeg skravlet sĂ„ mye at jeg helt glemte det. Noen ganger blir det sĂ„nn at munnen er mer aktiv enn hendene som holder om strikkepinnene đŸ€Ł.

NÄ er det pÄ tide Ä romstere i kjÞleskapet, og finne ut hva jeg skal ha til middag i dag.

HĂ„per du har hatt en fin onsdag đŸ„°

14 kommentarer
    1. Fargen sĂ„ veldig fin ut
Godt Ă„ lysne hĂ„ret nĂ„ som det er “sommer”..

      Flinke dere som drar i strikketĂžyet og koser dere
Ha en fin kveld! Klems…

      1. Tusen takk đŸ„° Var virkelig pĂ„ tide Ă„ friske opp fargen nĂ„. Vi gleder oss alle sammen til onsdagen og StrikkekafĂ©en, og det sosiale samvĂŠret. Klems đŸ€—

    2. Godt Ă„ fĂ„ farget hĂ„ret nĂ„r man fĂžler det trengs 🙂 Det tar litt tid Ă„ styre med alene, men deilig nĂ„r det er gjort 🙂

      1. Det har litt med Ă„ fĂžle seg vel, og det gjorde jeg ikke nĂ„ nĂ„r det var 3 forskjellige farger i hĂ„ret 😉 Det tar tid, men heldigvis letter Ă„ fĂ„ det jevnt nĂ„r jeg bare farger det lyst. Klems đŸ€—

      1. Ja i gĂ„r ble strikketĂžyet liggende pĂ„ bordet, og jeg var ikke den eneste… Vi var flere som var mer opptatt av Ă„ skravle enn Ă„ strikke đŸ€—

    3. SĂ„ jevnt og fint det ble, – du er flink til Ă„ farge det selv! 👍 Godt Ă„ sitte pĂ„ kafĂ© og strikke nĂ„r det er sĂ„nt vĂŠr. Her regnet det hele dagen, men ser heldigvis bedre ut idag! Ha en fin torsdag! đŸ€—

      1. Tusen takk đŸ€— Det er jo lettere Ă„ farge hĂ„ret nĂ„r man har en lys farge. Om man ikke treffer helt noen steder, sĂ„ syntes det ikke. I gĂ„r var det virkelig et trĂžsteslĂžst vĂŠr, og da var det jammen godt Ă„ samlet rundt bordet med og uten strikketĂžy. Ha en fortsatt fin torsdag đŸ€—

    4. Bra med slike ting selv om det ble mere snakk enn stikking denne gangen. Ute blir det sol i dag og det passer meg meget bra. Har dagen full av ting. Klesvask starta nÄ sÄ nÄ er dagen her. Ha en fin dag.

      1. Jeg vasker ogsÄ klÊr i dag, og fikk startet mye tidligere enn jeg skulle. Blir jammen ferdig nÄr jeg egentlig skulle ha begynt. Veldig greit Ä kunne farge hÄret selv, for da sparer man mye penger. Ha en fin torsdag.

    5. Syns fargen pÄ hÄret ditt ble fint.
      Koselig med strikkekafé og ikke minst treffe nye, hyggelige mennesker.
      Jeg hadde en fin dag i gĂ„r og regnet kom dit jeg var ogsĂ„ 😁

      1. Tusen takk, ble veldig fornĂžyd selv ogsĂ„ đŸ„°
        Denne StrikkekafĂ©en er gull verdt for oss alle sammen, og vi ser fram til Ă„ mĂžtes hver torsdag. Hun siste som kom med i gĂ„r var sĂ„ koselig, og hun kommer igjen neste uke. Hun er fortsatt i jobb, sĂ„ det er ikke sikkert at hun kan komme hver onsdag. I dag er regnet borte igjen her i Oslo, og solen skinner. Ha en fin torsdag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg