Ny hårfarge og en kveld med VIP-Snellene

Heisann og god kveld!

Tidligere i dag fortalte jeg at jeg hadde farget håret. Det er ikke en drastisk endring, men en litt mer lunere lys farge i stedet for den kalde hvite og gråblå. Jeg har brukt fargen flere ganger tidligere, og den gjør at jeg ikke ser så blek og gusten ut 😊

Jeg skulle ha klippet meg også, men venter litt. Var veldig lang i nakken, så jeg tok skjegg trimmere å fjernet ca 3,5 cm. Helt rett ble der ikke, men det syntes ikke så godt 😉.

Tidligere i kveld var jeg sammen med VIP-Snellene oppe på Lørenskog. Jeg hadde med hekletøyet og kom noen rader videre på duken min. Utrolig at jeg klarte å holde fokus og ikke gjøre noen feil. For skravla gikk, og da er det lett at man bommer på hvor man er i mønsteret.

Nå sitter jeg å slapper av med Vinja i fanget, mens jeg ser på Åsted Norge fra tidligere i kveld.

Ønsker deg en god kveld/natt 🥰


6 kommentarer
    1. Så fin du ble med den nye fargen! Kjekt å bytte på litt også. Jeg var på biblioteket idag, og fant ut at de har strikketreff én dag i uka, – mulig jeg blir med der til vinteren. 🧶 Koselig å treffes slik, og så kan man hjelpe hverandre om man står fast. Ha en fin tirsdag! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Så gøy at de har strikketreff på biblioteket, og du har rett det er veldig koselig å treffes sånn. Jeg har jo gjort det i snart 1 år nå, og har fått så mange nye venner. Å har jeg stått fast i noe, er det alltid noen som kan hjelpe til. Ha en fortsatt fin kveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg