Ny genser på gang


Heisann!

I dag har jeg brukt mye av dagen og ettermiddagen på å strikke på den nye Crush genseren min.

Etter at jeg ble ferdig med vrangborden og lagt ut det jeg skulle, virket genseren så liten. Så jeg målte den på den andre, og selv da virket den mindre. Tenkte ikke på at jeg hadde den på 80 cm rundpinne, og da var det ikke så lett å få målt den ordentlig. Nå i kveld målte jeg den på nytt, og da var den like bred som første genseren. Jeg tok bilde av genseren før jeg begynte å strikke i dag, og har kommet en del lenger nå i kveld enn det du ser på bilde.

Det er ganske sterke farger på denne genseren, og da jeg kjøpte garnet var jeg først litt usikker. Nå bare digger jeg fargene 🥰.

I morgen skal jeg være med på noe jeg aldri har vært med på før, og det har med strikking å gjøre. Skal fortelle mer om det når det er over 😉

10 kommentarer

Siste innlegg