Ny arbeidsuke, katteliv og EU-kontroll

Image by Jill Wellington from Pixabay
Image by Jill Wellington from Pixabay

Heisann og god dag!

Ute har det nå så vidt begynt å snø, ikke så mye enda men det skal visst komme en del ut over dag. Iflg værmeldingen. Temperaturen ligger på -4,5C 🥶

En ny arbeidsuke er godt i gang, og jeg har fått tatt mange saker fram til nå. Litt mer kompliserte ting resten av dagen kan de se ut som. Nå har jeg tatt meg lunchpause, for å få i meg litt mat og kose litt med Vinja.

Pusejenta mi hadde kastet opp et par ganger innen jeg sto opp, og er ikke helt i form i dag. Det er noe som skjer pga stoffskifteproblemene hennes. Noen ganger kan det skje et par ganger i uken, og så kan det gå over en uke før hun kaster opp. Hun ville ikke ta medisinen sin på morgenen, men fikk i henne litt nå. Det er bedre enn ingenting.

Det skjer ikke så mye spennende her i dag, noe som er ganske vanlig når jeg har en arbeidsdag. Jeg utsatte å dra ut for å handle i går, så i dag må jeg handle inn litt brød, pålegg og middagsmat.

Noe annet jeg helt glemte i går, var å bestille time til EU-kontroll av bilen. Må få det gjort innen utgangen av februar måned, og det er veldig greit å ta det tidlig i måneden i fall de oppdager noe som må ordnes.

Håper du får en fin tirsdag, klem 🥰

 

6 kommentarer
      1. Jeg bestemte meg for å bestille varer fra ODA, så slipper jeg å gå ut i snøværet. Får varene i morgen rundt kl 14 😊 Vinja er 12 år og 8 måneder, så hun er en voksen dame.
        Hun er i bedre form igjen nå, og har spist opp nesten alt våtforet sitt 🥰

        1. LURT. Har fått matvarer hjem siste gangene selv. 🙂 Ja, da er hun voksen, og det er vel normalt med litt sykdom. Bra at hun er i bedre form, og bra tegn nør hun har spist opp maten. Er så nydelig den katten <3

          1. En av bivirkningene med stoffskifteproblemer kan dessverre medføre mye oppkast, så får man en katt med det… Ja da må man belage seg på å tørke opp mye 😉

      1. Tusen takk 🥰 Dessverre så er oppkast en av bivirkningene når katten har stoffskifteproblemer. Det kom litt i dag også, men hun er i fin form og har nettopp jaktet på musepekeren på skjermen, hihi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg