Noen ganger er jeg et ordentlig surrehue 😵‍💫

Heisann!

Ute skinner solen, selv om himmelen ikke er helt knallblå. Den har et litt grått drag over seg i dag. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +17,3C.

I forrige uke kjøpte jeg denne høst oppsatsen på Rema, og tanken var at jeg skulle ha den på graven til foreldrene mine. Nå har jeg ombestemt meg, og vil heller ha den på balkongen. Jeg må en tur på et hagesenter til uka, og da skal jeg kjøpe en store Erika å sette på graven i stedet. Skulle egentlig ha vært der for en stund siden, men dagene kom og gikk litt fort i tillegg til at jeg ble pjusk.

Jeg er et ordentlig surrehue noen ganger, og i går var intet unntak 🙈 På fredagen var jeg jo innom Kiwi på Lørenskog og handlet før jeg dro hjem, og klarte jeg selvfølgelig å glemme flere ting. Så derfor dro jeg ned på Bryn senteret ut på dagen i går for å handle på Meny. Jeg trengte også å bytte en patron til Sodastream maskinen hos Claes Ohlsson. For en gang skyld hadde jeg skrevet handleliste, og var veldig fornøyd med meg selv da jeg satte meg i bilen for å kjøre hjem. Denne gangen hadde jeg husket alle tingene… Nope!! Kom nesten hjem da jeg plutselig kom på at jeg hadde glemt å dra innom apoteket for å kjøpe D vitaminer, som jeg var helt tom for. Så da var det å dra en tur bort til Oppsal og handle hos Boots apoteket i stedet for å snu å dra tilbake.

Når jeg sto å ventet på at det skulle bli min tur, kom jeg på at jeg burde jo også få kjøpt et bursdagskort til Bestisen. Så da var jeg en kjapp tur innom ARK innen jeg satte nesen hjemover. Jo da, hun har allerede hatt bursdag, men gaven er ikke helt i boks enda. Hun har selv valgt den, men jeg har måtte vente med å bestille den. Skal vise hva det er når den har kommet.

I dag skal jeg pusle litt her hjemme med forskjellige ting, ta fram litt håndarbeide og se reprisen av “Hemma med Ernst”, som jeg helt glemte bort på tirsdagen. Jeg elsker jo mannen og disse innredningsprogrammene hans, og fikk nesten hetta da jeg gikk glipp av det første programmet. Heldigvis så er TV4 flinke til å sende repriser, så da får jeg det med meg allikevel 🥰.

Håper du får en fantastisk søndag 🥰. 


8 kommentarer
      1. Alt er veldig sentralt her jeg bor, så glemmer jeg noe et sted er det ikke så langt til neste. Selv om det er litt irriterende 😉 Ha en fortsatt fin søndag 🤗

      1. Noen ganger har jeg hue under armen og armen i bind, som gjør at hjernen ikke fungerer så godt 🙈 Det meste ligger bare 5 min kjøretur unna, så det er ikke noe krise. Klem 🤗

    1. Heisann og god søndag🙋🏼‍♀️ Vart litt av en handlerunde på deg, og moro at jeg klarer å følge med på hvor du var, for regner meg jo sjøl som Osloborger nå da vettu😅 Og vet nå hvor disse stedene er.

      1. Ja du har jo bodd ikke så langt unna der jeg bor en stund nå, så du vet hvor tingene ligger 😊 Så lenge man har mulighet til å kjøre tar det jo ikke lang tid til neste senter, om man glemmer noe. Klem 🤗

    2. Jeg må også skrive handleliste på alt jeg skal kjøpe og hvilke butikker jeg skal innom! Og tilogmed hender det at jeg glemmer igjen selve handlelista også! 🙈😝

      1. Hihi, det var nok hendt jeg har glemt handlelista også 😂 Jeg skriver også opp i hvilke butikker varene skal handles, men denne gangen glemte jeg meg helt bort. Ha en fortsatt fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg