Noen ganger er det gøy å leke seg litt

God kveld!

Som så mange andre andre har også jeg en Tik Tok konto, men jeg bruker den ikke aktivt hver dag. Det blir mest for å snoke på hva andre legger ut, og ikke poste så veldig mye selv.

Ser jo mange legger ut historier hver dag, hvor de snakker skit om svigermor, søsken og foreldre. Noen ganger er det litt vel drøyt, og uansett hvor dårlig de føler at de har blitt behandlet så er er vel ikke Tik Tok stedet for å brette ut sånne problemer. Nå er det mye annet der også, som er både interessant og morsomt 😉

På min feed om dagen er det masse sånne video-filtre om dagen, alt fra 80 tallet til Vikinger osv. Noen ganger er det veldig morsomt å leke seg litt med disse filtrene og dele dem. Det var akkurat det jeg gjorde for et par dager siden. Da gikk det ut på hvordan man ville ha sett ut på 80 tallet, og det måtte jo prøves. Bilde/videoen ble kul den men jeg så nok dessverre ikke så kul ut nei 😉. Fargene derimot var noe jeg helt klart brukte den gangen, og til en viss grad gjør fortsatt.

Til tross at jeg nå er å betegnes som voksen, er jeg fortsatt litt barnslig på enkelte områder. Noe jeg faktisk tror kan være sunt 🤪.

Hvordan er det med deg, har du lekt deg litt på Tik Tok?


10 kommentarer
    1. Skikkelig kult bilde, og ligner litt! 👍 Jeg er ikke på Tik-Tok, så det har jeg ikke prøvd, – er kun på fb og ig av de sosiale mediene. 😊 Artig med slike filtre da!

      1. Hihi, tusen takk 🥰 Jeg har nok kontoer litt over alt, men det er FB, Snap og IG jeg bruker aktivt. Tik Tok opprettet jeg egentlig bare for å se hva andre la ut, og kan sitte ganske lenge av gangen å kikke på videoene som blir lagt ut. Noen ganger er det veldig gøy å leke seg litt, og akkurat denne likte jeg veldig godt. Klems 🤗

    2. Supert bilde😀 Kanskje jeg burde begynne med TikTok jeg også….. Holder meg mest til still-bilder på Instagram, samt Reels. Men det er kult å følge med på slikt som ungdommen driver med, da. Har en YouTube-konto, men har lagt ut kun noen få videosnutter der. For å bli en skikkelig «influenser», bør vi vel henge med på dette vi også😜

      1. Tusen takk 🥰 Det er ganske mye artig på Tik Tok, ikke bare tull å fanteri. Jeg følger noen få som legger ut fine videoer fra reiser og turer de tar. Jeg har en YouTube kanal jeg også, men kan ikke huske sist gang jeg la ut noe på den. Det er jo mye jobb om man skal oppdatere alt dette her, så jeg tror jeg kommer til å holde meg til Face, Snap og Instagram 😉

      1. Gøy å være litt barnslig i blant 😉 Kommer nok ikke til å bruke Tik Tok aktivt noen gang, har mer enn nok med blogg, facebook, Snap og Instagram. Det som er gøy er jo bare å kikke på hva andre legger ut 😊

    3. Vi må leke litt – det er bare sunt 🙂 Fint bilde av deg da – artig 🙂 Jeg har tik-tok for hunden bare… bruker den av og til 🙂

      1. Ja det er helt klart sunt å være litt barnslig 😊
        Jeg syntes også bilde var litt artig, og selv om jeg ikke så sånn ut så var fargene i alle fall der 😉

      1. Tusen takk 🥰 Jeg elsker å prøve forskjellige hårfarger, og gjerne de som folk i min alder normalt ikke tør å prøve 😉 Ha en fin torsdag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg