Neglene ble nye til 17 mai

Negler i blått og grønt

Hei og god kveld!

Bare en kjapp tur innom for å vise de nye neglene mine. Hadde time tidlig på formiddagen, og som alltid fikk jeg dårlig tid å måtte stresse for å rekke timen. Hadde litt problemer med å bestemme meg for hvilket design jeg skulle ha i forveien. Like før jeg gikk å la meg i går kveld/natt fant jeg kombinasjonen jeg ville gå for. Det ble blått øverst og grønt nederst, med et lag med glitter over. Blått er ikke noe jeg pleier å ha på neglene, men sammen med grønt ble det ikke så gæli 😉 Jeg er nå veldig fornøyd med slutt resultatet 🥰 !

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer med Dagen. Bra med 0 hull hos tannlegen – gratulerer. Mye man mÃ¥ sette seg inn i nÃ¥r man skaffe en ny telefon men fant brosjyren pÃ¥ nette sÃ¥ man mÃ¥ bare ta seg tid. Kaos med betalingsterminalene i gÃ¥r ettermiddag kom jeg selv bort i NÃ¥r man ikke har vipps og kredittkort er langt unna sÃ¥ mÃ¥ det kontanter. SÃ¥ kontanter mÃ¥ man ha sÃ¥ jeg tror lite Ã¥ et kontantant fritt samfunn. En minibank mÃ¥ man ha i nærheten. Dressen er fortsatt pÃ¥ rens men den er sikkert ferdig men henter den en dag. Det er nok av bunader i dag som mÃ¥ behandles pent men brukes noksÃ¥ sjelden. En dress er viktig pÃ¥ en slik dag men enda viktigere hvis man plutselig mÃ¥ i en begravelse. Ha en fin dag.

      1. Gratulerer med dagen til deg også. Håper du har en fin feiring av nasjonaldagen. Ja jeg er veldig fornøyd med at det ble null hull denne gangen også. Å ja det er ikke bare bare å skaffe seg ny mobil, for de gjør jo endringer hele tiden som er greit å få med seg.

    2. Gratulerer med dagen! 😀 Nydelige farger i sammen, litt sånn sommer og sjø. <3 Vi er hjemme idag, men det blir pølser og potetmos til middag og Pavlova-kake etterpå, slik vi pleier på denne dagen 🙂 Ønsker deg en fin 17. mai! 😀

      1. Gratulerer med dagen til deg og dine 🥰 Veldig fornøyd med fargene, og de minner nok litt om sommer og sjø som begynner å bli aktuelt nå. Jeg er også hjemme i dag, og festantrekk er koseklær, og s blir det pølser til middag her også. Senere blir det kransekake 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg