Når man ikke følger med 🙈

Heisann!

Dagen begynte med gråvær her i Oslo, men så sprakk det opp og sola og en knallblå himmelen tok over. Temperaturen har ligget på +28C.

Jeg var oppe ved 8 tiden, og ga Vinja medisin med en gang. Så slapp jeg henne ut, sånn at hun kunne få lufta seg litt.

Rett før kl 11 dro jeg opp for å hente Bestisen, for å dra til Veiviseren og Strikkekafé. Jeg hadde med meg det gule sjalet mitt, for å strikke videre på det. Jeg må følge litt ekstra med når jeg strikker hullmønsterer, men det gjorde jeg ikke i dag. Like før vi skulle bryte opp å dra hjem oppdaget jeg en feil, se den blå ringen på bildet. Jeg hadde glemt å lage et av hullene, og det så jeg først etter å ha strikket 6 rader. Gadd ikke å rekke opp der, men ventet til jeg kom hjem.

Vi fikk besøk av en ny dame i dag, og det var så hyggelig. Hun sa hun skulle komme neste onsdag også.

Før jeg dro hjem var Bestisen og jeg innom Sparkjøp, hvor jeg kjøpte 2 nøster garn til sjalet mitt. Så ble det en snartur innom REMA 1000 for å kjøpe poteter og middag.

Jeg er helt ør i hode etter all skravlingene i dag, så nå skal jeg slappe av resten av kvelden med strikketøyet.

Håper din dag har vært fin 🥰

6 kommentarer
    1. Ja, idag har det både vært overskyet og sol, – veldig varmt etterhvert. Det skal være fint imorgen også, før regnværet setter inn på fredag. Fort gjort å gjøre feil, og ekstra vanskelig når man sitter og snakker med andre. Godt du oppdaget det før du hadde kommet enda lenger.👍 Ha en fortsatt fin onsdag! 🥰

      1. Ja i dag er det ordentlig sommer og så deilig. Alt for lett å gjøre feil når sitter i godt lag, og samtalene flyter rundt bordet 😉 Jeg fikk rekker opp alt sammen før middagen, og nå har jeg strikket meg tilbake igjen. Ha en fin kveld 🤗

    2. Kjedelig når en har strikka feil og ikke oppdager det med en gang… knurr….! Jeg har vært VELDIG sosial noen dager nå – og det er heftig altså! Klem <3

      1. Huff ja, jeg ble ganske oppgitt når jeg oppdaget. Brukte ganske lang tid på å rekke opp, for garnet er så loete og hengte seg hele tiden fast. Ordnet seg til slutt, og heretter på jeg ikke sitte å sove når jeg holder på med denne 😉

    3. Å, det er så kjedelig å måtte rekke opp igjen, men ihvertfall lurt å vente til du kom hjem 😉 Hvis ikke kan det bli enda mer feil er min erfaring. Ha en fin dag! Klem <3

      1. Ja det var veldig kjedelig og irriterende, og det ville ikke vært lurt å sitte på Strikkekaféen å rekt opp. Det tok ganske lang tid her hjemme, men så ordnet det seg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg