Når jeg byttet fra iPhone til Samsung 📱

Heisann!

I fjor når Svitsj avtalen på iPhonen min gikk ut, valgte jeg å bytte tilbake til Samsung i stedet for å oppgradere til en nyere iPhone. Å jeg har ikke angret på det, bortsett fra at jeg mistet app’n hvor jeg hørte på og lagret alle podcastene jeg fulgte.

Prøvde å finne en tilsvarende til Samsung, men fant ingenting når jeg søkte i Play butikken og syntes jo det var litt rart. Lot det ligge en stund, men i helgen gikk jeg inn på nytt å fant selvsagt flere apper, og jeg valgte da en som heter Podbean.

Da jeg lastet den ned å forsøkte å registrere meg, så hadde jeg allerede en konto der 🤔 Jeg har jo hatt en gammel Samsung og uten å huske det har jeg lastet ned app’n der. Passord var for lengst glemt, men det var lett å fikse. Så nå kan jeg endelig høre på favoritt podcastene igjen, uten å måtte gå via app’n på Apple TV eller Spotify.

Blir litt oppgitt av meg selv noen ganger…, for jeg skjønner ikke hvordan jeg kunne unngå å se appene når jeg var inne å søkte 🙈

12 kommentarer
      1. Telefonen er ikke helt ny, har hatt den noen måneder allerede. Jeg likte egentlig Samsung best, men for noen år siden da jeg hadde det var batteriet på den dårlig. Det var derfor jeg byttet. Nå er det ikke noe problem med Samsung heldigvis 🥰

    1. Så bra du fant en app og attpåtil en du hadde logget inn på før! Jeg har også en android-telefon og er veldig fornøyd. 👌 Jeg hørte på podcast på Spotify en stund, men slettet den, for det ble så sjelden jeg hørte på det. Nå har jeg appen til NRK radio, og ser ut til at man kan høre på podcaster der også 🤔 Ha en fin fredag! 🤗

      1. Ja jeg er sÃ¥ fornøyd med app’n og hører pÃ¥ den hver dag. For Ã¥ høre pÃ¥ Lindmo mÃ¥ jeg inn pÃ¥ NRK app’n, for det ligger bare noen fÃ¥ program pÃ¥ Podbean. Klems 🤗

    2. Gratulerer – hÃ¥per du blir fornøyd. Det ble snøkaos igjen og bussruter innstilles noe som taxibilene tjener pÃ¥. Leser om kø og biler som sliter. Men slik er det. HÃ¥per det var en fin film dere sÃ¥ her om dagen. Elvis døde jo i 1977 men lÃ¥tene lever evig. Godt med nye fjes rundt strikkebordet sÃ¥ det er en fin ting. Mange mÃ¥ nok frem med snøskuffa igjen men det er viktig at barn blir venn med snøen. I disse dager flytter søster og mann til Mjøndalen sÃ¥ det er ikke sÃ¥ lenge til at jeg drar og besøker dem. Tar toget opp og det er visst kun 5 min unna stasjonen de bor. Og det beste av alt er at de fikk solgt etter første visning. Ikke alle som er sÃ¥ heldig, en kollega av har slitt i 6 mnd. De er lei det men har fortsatt is i magen. Ha en fin kveld.

      1. Jeg er kjempe fornøyd med Podbean, og at jeg fant den igjen 😊 Filmen jeg så på var veldig kjedelig og jeg holdt på sovne flere ganger. Vi fikk ikke høre noe av musikken til Elvis, for det handlet bare om privatlivet deres. Huff ja, det har vært mye store snøfall i det siste og mange har hatt store problemer. Jeg var ute å kjørte sent mandag og på dagen i går, og da var det ekstremt glatt på veien. I dag var det heldigvis ikke så ille. Ha en fortsatt fin onsdag.

    3. Gratulerer! Jeg byttet også nylig mobil, men holder meg til iPhone selv om jeg denne gangen vurderte Samsung. Er i grunnen fornøyd med iPhone og så er det jo så lett å overføre fra den gamle til den nye.

      1. Det er noen måneder siden jeg byttet mobil nå, og jeg er veldig fornøyd med den. Hadde jo Samsung før jeg gikk over til iPhone for noen år siden, og årsaken til at jeg byttet da var at det var så dårlig batterikapasitet. Det har de heldigvis rettet på 😊

    4. Interessant at du har gÃ¥tt tilbake til Samsung. Jeg trives med Samsung og har ikke hatt noe annet siste Ã¥ra 🙂 Jeg lytter litt til NRKP1 og Spotify Har ikke noen podcast jeg lytter til ennÃ¥… jeg liker liksom Ã¥ lese…. men fÃ¥r se..

      1. Jeg hadde Samsung i mange Ã¥r, men sÃ¥ syntes jeg de sviktet pÃ¥ batterikapasiteten. Det var derfor jeg til iPhone, men nÃ¥ fungerer det veldig bra med batteriet Ã¥ da er jeg tilbake. Blitt veldig glad i Podbean app’n, men jeg er innom NRK og hører pÃ¥ Lindmo i blant ogsÃ¥ 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg