Nå nærmer det seg…

Arkivbilde fra en Facebook utfordring for noen år siden

Heisan!

Ute er det tåkete og regnvær, et sånt vær det er veldig godt å kose seg inne i. Temperaturen ligger på rundt +4C.

Det blir dårlig med blogging om dagen, formen har vært litt nede etter at jeg har kommet hjem på ettermiddagene. Følt meg veldig slapp og sliten, noe som har gjort at jeg for det meste har ligget i godstolen det meste av kveldene. Å i dag toppet det seg med en ugrei mage og feber. Litt kjedelig for jeg skulle ha vært på kino kl 12 for å se den franske filmen “Paris i mitt hjerte” sammen med medlemmene fra revmatikerforeningen.

Uka har gått med til hakking på skjerfet mitt, først i Arbeidsstua på tirsdag og hos Veiviseren i går. Skjerfet har vokst ganske mye siden jeg viste det i innlegget på mandag, men som jeg har sagt før så går det ikke så fort.

Det er dessverre ganske kjølig på begge stedene, så jeg har blitt veldig kald og frossen hver eneste dag. Kanskje det er derfor jeg våknet opp med feber i dag 🤔

Når jeg var i Arbeidsstua snakket vi om forberedelsene til julemarkedet som nå ikke er lenge til. Vi skal møtes dagen før for å prise de siste varene som skal legges fram. Jeg sammen med 3 andre skal ha siste økten på markedet, som betyr at vi også må pakke ned på kvelden å kjøre alt til lageret. Ettersom jeg stiller med bil og ikke har vært på lageret før, skal vi ta en tur dit et par dager i forveien sånn at jeg kan se hvor det er. Syntes fortsatt det er litt skummelt å stå å selge, men det ordner seg nok tenker jeg 😊

Nå tror jeg jammen det er på tide med en febernedsettende pille, og så legge kroppen vannrett godt innpakket i et par pledd en stund 😉

Ønsker deg en fin torsdag 🥰


8 kommentarer
    1. Kjipt at helsa di er så dårlig så ofte. Håper den blir bedre fort. Å selge ting går nok bra men det er kanskje en utfordring. Slikt noe passer neppe til meg. Det er bussdag for meg i dag. Var drittvær i dag tidlig og så besøker jeg mor hver torsdag. Så jeg fant ut at det var best av praktiske årsaker. Blir en tur hjem via cc hjem, fint der uten stress og helt for meg selv. Spiser middag sammen med mor i dag. Så blir det matinnkjøp i morgen. Ha en fin kveld.

      1. Formen er bra igjen nå, men det er jo typisk at det skjer når jeg skal gjøre noe morsomt. Jeg håper det går greit å stå på julemarked og selge varer, for det er nok ikke helt min greie. Mye kjedelig vær om dagen, men det er ikke så mye vi kan gjøre noe med. Håper du får en fin lørdag.

    2. Det er koselig å stå på julemarked, og salgsjobben fikser du nok greit 😃👍 Jeg var innom biblioteket her igår, og de skal ha strikkekino med gratis forestillinger et par tirsdager før jul, – må huske på å få med meg det! Vet ikke hva de skal vise ennå, men det blir sikkert bra. Ønsker deg riktig god bedring! 🤗🍀🤞

      1. Tusen takk 🥰 Formen var tilbake til normalen igjen allerede i går, så heldigvis var det ikke langvarig. Det går sikkert veldig fint å stå på julemarkedet, for som Bestisen sa så bruker de aller fleste Vipps. Strikkekino tenker jeg blir en fin ting å være med på, så det burde du få med deg om det passer. Vi har ikke vært på det på en stund, ettersom Odeon i Lillestrøm venter på at en ny person skal ta over de oppgavene. Mest sannsynlig blir det ikke noe før i 2024. Ha en fin lørdag 🤗

    3. Kanskje er det den revmatiske sykdommen din som gjør at du er i dårligere form? Høsten kan jo “kjennes på gikta”.
      Jeg tror at kan være en skikkelig dyktig salgskvinne? Du møter sikkert mange hyggelige folk også. 🤗

      1. Du er nok inne på noe der når det gjelder dårlig form. Det at jeg får feber vet jeg kommer at revmatismen og at det alltid er en eller annen betennelse inne i kroppen. Heldigvis var jeg i fin form igjen i går, og fikk gjort det jeg hadde planlagt. Jeg håper at jeg kan brilliere som salgskvinne, men gruer meg litt allikevel. Bestisen sier at de aller fleste bruker Vipps til å betale med, så da ordner de seg. Jeg like jo å snakke med folk så den biten har jeg ikke noe problemer med 😉 Ønsker deg en fin lørdag, 🤗

      1. Formen var heldigvis tilbake til normalen igjen i går. Nå er jeg bare trøtt ettersom jeg er inne i en periode, hvor Ole Lukkøye er på besøk hos andre enn meg. Det kommer nok til å gå greit å stå på julemarkedet tenker jeg. Er bare litt sånn at jeg gruer meg og innbiller meg det verste uten at det er noen grunn til det. Ha en fin lørdag 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg