Nå kan jeg endelig senke skuldrene og puste ut

Ute blåser og yrer det litt akkurat nå. På formiddagen var det nok mer sludd som kom. Temperaturen har landet på +2,4C.

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha hatt Forden på EU-kontroll. Den gikk igjennom uten anmerkninger denne gangen også. Ikke verst for en bil som fyller 12 år i mars… Det var da den ble registrert første gangen 🚘

Som jeg har sagt før så blir jeg veldig stresset av slike ting, og pulsen når høye tall. I dag var intet unntak og hvilepulsen lå mellom 110 og 115, noe som er veldig høyt for meg. Jeg har en normal hvilepuls i våken tilstand, hvis ikke stresset, mellom 58 og 63. Jeg har fortsatt litt høye skuldre, men det begynner å rette seg nå 😊

Vinja har tatt godstolen min, og jeg har ikke hjerte til å jage henne, så jeg er henvist til 2 seteren. Ikke like godt å sitte der, men hva gjør man ikke for pusetassen sin. Sånn er det også om hun legger seg i fanget mitt og sovner. Da er jeg forpliktet til å sitte/ligge i ro til frøkna finner det for godt å flytte seg selv. Hjelper ikke om man blir aldri så gul øynene heller, hihi 🐱

I kveld er det igjen Musikkbingo, og jeg gleder meg sykt til å gå. Så langt er det 8 eller 9 av den faste gjengen som har sagt de skal komme, men vi kan blir flere. Så derfor skal Bestisen og jeg komme tidlig for å ta av det faste bordet. Jeg har faktisk ikke vært med siden i høst, for før jul hadde jeg Covid og forrige gang som var i januar var jeg heller ikke helt i slaget å ble hjemme. Stemningen er alltid høy med masse god musikk, sang og så tar noen seg også en dans om det er den rette låta 💃🏻🕺🏻

Håper du har hatt en og fortsatt får en fin fredda 🥰


8 kommentarer
      1. Jeg er så lettet at bilen er friskmeldt, for den er på en måte livslinjen min for å komme meg ut til de tingene jeg er med på 😊 Ha en fantastisk lørdag, klem 🤗

    1. Åh, så flott!! 😀 Sånt er skikkelig nervepirrende, men herlig når alt er iorden og det er hele 2 år til neste gang! Kos deg på musikkbingo ikveld! 😀

      1. Det er så deilig å ha en bil som er i orden, for uten den blir hverdagen ganske problematisk. Dyrt er det jo også om noe må gjøres med den. Vi hadde det så gøy på Musikkbingo i går, og ble mange flere enn forventet. Klems 🤗

      1. Jeg skulle ønske jeg var litt mer sånn at jeg tok utfordringer, og ting jeg ikke har kontroll på på strak arm uten å bli stresset. Får nok jobbe mer med meg selv kanskje 🤔 Det ble en kjempefin kveld med Musikkbingo, og vi ble mange flere enn jeg trodde vi skulle bli. Både på vårt bord og på alle de andre. Klems 🤗

    2. Herlig, du har en flott bil. Den har ikke mange skavanker, selv om den drar på åra..
      Jeg har kostet på bilene mye innimellom. Kjedelig, men sånn er det..
      Og bil vil man jo ha så lenge som mulig.

      1. Tusen takk, veldig glad i Forden min 🥰 Den har ikke mye å utsette på nå, men jeg har brukt en del tusenlapper på den opp igjennom årene. Nå er den i alle fall godkjent for 2 nye år. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg