NÄ er det heklenÄla som svinger seg

Heisann!

Den siste tiden har jeg brukt en del tid pÄ Ä strikke pÄ forskjellige prosjekter. For noen dager siden ble jeg ferdig med det rosa Sofie skjerfet, og da bestemte jeg meg for Ä la strikkepinnene hvile en stund.

NÄ har jeg i stedet funnet fram heklenÄla, og prÞver Ä fÄ ferdig et sett med grÞnne duker til stua.

Denne store duken til stuebordet heklet jeg ferdig i fjor, men har ikke fÄtt festet lÞse trÄder enda. Har heklet den i mange forskjellige farger tidligere, og pÄ noen av dem laget jeg ogsÄ frynser. Det skal jeg ikke gjÞre pÄ denne
NÄ i kveld ble jeg ferdig med lÞperen til skjenken. Jeg trodde den skulle bli ferdig tidligere, men sÄ klarte jeg Ä gjÞre en feil Ä mÄtte rekke opp flere cm. PrÞvde Ä legge den pÄ golvet nÄr jeg tok bilde, men da kom ikke mÞnsteret fram. SÄ da var det ikke noe annet Ä gjÞre enn Ä holde den opp mot lyset.

NĂ„ gjenstĂ„r det 4 duker til fĂžr jeg er ferdig. Problemet er bare Ă„ finne ut hvilket mĂžnster jeg skal velge đŸ€”.

Ha en fortsatt fin kveld đŸ„°

 

16 kommentarer
    1. Det er godt Ä nytte pÄ litt med hÄndarbeide. Holder pÄ Ä hekle for tiden jeg ogsÄ. De dagene jeg gjÞr hÄndarbeid.
      Det blir et fint sett det du lager 😊 Gþy med ting man lager selv.
      Fin kveld til deg đŸ« 

      1. Tusen takk đŸ„° Jeg mĂ„ ha noe hĂ„ndarbeid Ă„ drive med pĂ„ kveldene, ellers blir jeg sittende Ă„ glo pĂ„ mobilen. Det er mer gĂžy Ă„ legge pĂ„ duker man har laget selv. Vet mange har fĂ„tt bort fra det, men da blir det litt nakent syntes jeg. Klems đŸ€—

      1. Tusen takk đŸ„° Jeg syntes ogsĂ„ fargen er fin, og det blir veldig bra nĂ„r alle dukene er ferdig. Syntes nok ogsĂ„ det er mer gĂžy Ă„ hekle. Klems đŸ€—

    2. SĂ„ flotte duker, – fin farge og mĂžnstre! Det er mye jobb som ligger bak sĂ„ store prosjekter! Jeg er nok mer glad i Ă„ hekle enn Ă„ strikke, men med hekling er det gjerne tynn trĂ„d og da tar det lenger tid. Jeg har ikke prĂžvd meg pĂ„ strikking av duker, men da brukes det jo ogsĂ„ tynnere garn.

      1. Tusen takk đŸ„° Du har helt rett det er mye jobb, og det gĂ„r sent for trĂ„den er veldig tynn. Jeg liker Ă„ strikke, men syntes nok at det er mer gĂžy Ă„ hekle jeg ogsĂ„. Klems đŸ€—

      1. Tusen takk, det var hyggelig Ă„ hĂžre đŸ„°. Jeg mĂ„ bytte pĂ„ litt, men syntes nok at helling er mer gĂžy enn Ă„ strikke. Ha en fortsatt fin kveld đŸ€—

      1. Hekling har nok alltid vĂŠrt det jeg har likt best. Det blir nok til at jeg har et strikkeprosjekt gĂ„ende, som jeg tar med pĂ„ StrikkekafĂ©. SĂ„ blir set mest hekling her hjemme. Klems đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg