Musikkbingo, så vanvittig gøy 😊

Heisann!

I går ble det dårlig med blogging på kvelden, for jeg var dønn sliten når jeg kom hjem igjen. Å hjemme ventet en veldig selskapssyk pus, som også skulle ha medisin og masse kos og hvem kan vel nekte henne det 🥰

Sunnas Musikkbingo

Tidligere på kvelden var jeg med på “Musikkbingo” på Veiviseren som ligger i Lørenskog Hus. Jeg hadde aldri vært med på det før, men altså… det var så gøy og det er lenge siden jeg har kost meg så mye som jeg gjorde i går.

En liten forklaring på hva dette er. Alle får utdelt en vanlig bingo kupong med 3 bokser som skal fylles helt etter hvert. Så får man utdelt et ark (fasit) med alle sangene som skal spilles. De er fordelt i kategorier under BINGO navnet med eget nummer. Når sangene spilles, blir det opp til deltakerne og finne låten å markere nummeret den har på kupongen.

Bestisen og jeg satt på bord sammen med damene fra Strikkekaféen, og det var helt innafor å samarbeide om å finne svaret. Så her kunne vi snakke mens sangene ble spilt, og det var også lov å synge høyt med om man kunne sangene. Jeg kjente igjen de fleste, men noen av dem kunne jeg bare deler av teksten. Om det var så vakkert er en annen historie, men jeg brød meg ikke om det. Ble det noen gevinst på meg? Niks, det ble det ikke, men det gjorde ingenting for jeg koste meg og hadde det så gøy. Å det var det viktigste. Skal jeg være med neste gang, som er 25 november? JA det skal jeg, for dette vil jeg ikke gå glipp av 🥰

Må jo kose seg litt….

Jeg skeiet ut med en minipose med potetgull, og et glass med alkoholfri Carlsberg. Skulle jo kjøre hjem etterpå, så alkoholholdig drikke kom ikke på tale.

Damen som kom og arrangerte bingoen het Sunna, kaller seg Sunnas Musikkbingo, og hun finnes på både Instagram, Facebook og egen hjemmeside under samme navn. NB! dette er ikke reklame for henne eller firmaet hennes. Hun var morsom og gjorde at kvelden ble ekstra fin med festlige innspill innimellom. Jeg stakk innom hjemmesiden hennes tidligere og hun er booket langt fram i tid, så dette med Musikkbingo må være veldig populært.

Etter bingoen dro Bestisen og jeg innom Rema for at Bestisen skulle hente en pakke, og jeg handle litt. Så kjørte jeg Bestisen hjem før jeg satt kursen for Casa Fres og Knurr.

Jeg kan love at det var godt å komme hjem til Vinja, og synke langt ned i godstolen.

 

12 kommentarer
    1. Gøy å lytte til musikk og synge med, samtidig som man spiller bingo! 🥰 Viktig å finne noe man liker og ha noe å glede seg til!

    2. Så herlig, dette hørtes gøy ut altså..
      Ikke sett dette konseptet her..men sikkert gøy å være flere vil jeg tro.
      Ha en flott kveld videre…klem..

    3. Så bra å få en så fin kveld med bestisen 😊 . Man lever lenge på gode opplevelser.
      Har aldri hørt om den typen underholdning, men det hørtes veldig gøy ut 😃

      1. Ja det ble en veldig fin kveld, og vi var en stor gjeng etter hvert. Jeg har jo blitt ganske godt kjent med disse damene fra Strikkekaféen, og det er virkelig liv i damene. Dette med Musikkbingo var nytt for meg også inntil Bestisen fortalte om det, men det ga mersmak 😊

    4. Musikkbingo ble en minnerik erfaring og opplevelse for deg skjønner jeg. Artig med en ny form for bingo. Undrer meg ikke om det kan lages det samme opplegget med matoppskrifter som hint – man er jo opptatt av både mat og musikk så why not? Det ble intet bingo for meg i går men derimot musikk. Og det i form av lørdagsopera på gml rådhus i Oslo, ble en fin time fremført av proffe utøvere. Ute regner det men må ut en tur i løpet av dagen. Ha en fin dag.

      1. Ja det ble en fin opplevelse, og noe jeg kommer til å gjenta. Føler allikevel at jeg må friske litt opp på musikk kunnskapen 😉 Jeg er nok ikke så stor fan av opera, men noe er flott å høre på. Nå er det opphold her, men det er veldig grått. Ha en fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg