Musikkbingo i går med høy stemningsfaktor

Image by Mike Gattorna from Pixabay

Heisan!

Ute er det grått oppe på himmelen, men enn så lenge er det oppholdsvær. Temperaturen ligger på +4,2C.

Sitter her med første koppen med kaffe, og prøver å få i gang stemmen. Den er litt rusten og hes i dag. Bare for å ha sagt det, så er det ikke for at jeg drakk meg fra sans å samling i går. Nei, det er for at jeg sang og skravla i litt over 3 timer, og sånt tar på vettu. Begynner så smått å ordne seg nå 😉

Det var nemlig Musikkbingo hos Veiviseren i Lørenskog Hus i går kveld med den herlige Sunna. Det har blitt veldig populært dette her, og da er viktig å være tidlig ute så man får seg en bra plass. Vi ble mange i går så  Bestisen og jeg var på plass allerede kl 17:40 (det begynner kl 19) for å kapre langbordet vi pleier å sitte ved. For å være sikker på at det var plass til alle, satte jeg inntil et ekstra bord og stoler. Så strødde vi vesker og jakker rundt så folk ikke skulle komme å “stjele” stolene våre.

Jeg kan tror ikke vi har vært så mange noen gang, og om jeg ikke husker helt feil så ble vi til slutt 14 damer rundt bordet. I tillegg hadde gutta, 3 stk, sitt eget bord. Stemningen sto i taket både på vårt bord og på de andre. Vi lurte på hvor mange som var i lokalet, og Sunna fortalte at hun hadde hatt med seg ca 130 bingo penner og alle sammen var opptatt.

Musikk kategoriene i går var Dansemusikk, 50/60 talls rock, Boyband, sang titler med med ordet Up i, og til slutt artister som hadde gått solo. Det var så mye bra musikk som vi sang og danset til. Vi hjelper hverandre med å finne ut hvilke låter som spilles, sånn at alle henger med å har en sjanse til å vinne. Jeg var ganske tett på i går, men nådde ikke helt i mål. Det gjorde ikke så mye for jeg hadde det så gøy å koste meg storveis. Datteren til ei vi strikker med fikk helt på tampen inn de siste tallene, og fikk to gavekort på en vaffelplate og kaffe hos Veiviseren.

De fleste brøt opp etter at det var slutt, inkl Bestisen og jeg. Da jeg kom hjem var Vinja veldig fornærmet, for dette var 3 kvelden hun hadde vært helt alene til lenge etter at det var mørkt ute. Hun ble i godt humør igjen etter at hun fikk medisin, og fikk ligge i fanget å få masse kos. Det er ikke alltid så mye som skal til 😻

På tide å fiske Asalea opp av vannbøtta og la den renne av seg, og å lage seg en veeeldig forsinket frokost.

Håper du får en fantastisk lørdag 🥰

4 kommentarer
    1. Så artig med Musikkbingo! Husker ei tante av mor var ivrig til å dra på bingo, men jeg har visst aldri vært på det. Bra de ordner istand ulike aktiviteter!😃👍 Jeg ble ferdig med sofieskjerfet idag, og nå har jeg begynt på et nytt par med tøfler til toving (julegave). Ønsker deg en fin lørdagskveld med finale i Stjernekamp, – blir spennende! 🤗

      1. Jeg blir bare mer og mer begeistret for Musikkbingo, for det er altså så gøy. Å når vi ble så mange som vi var om fredagen er det jo ekstra stas. Sunna informerte om at hun vil komme 4 ganger i stedet for 3 ganger vinteren og våren 2024, til stor jubel. Sofie skjerfene er så fine, og passer perfekt i halsen. Jeg hakker i vei på det lange skjerfet mitt jeg da, noe som ikke går så veldig fort framover. Veldig fornøyd med Stjernekamp hvor Odd René vant. Hun var god hun Mari også, så dette kunne ha gått begge veier. Ha en fin søndag 🤗🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg