Mørbanka med brannsår i munnen, men humøret er det ingenting i veien med 😊

Arkivbilde – fra en av Frodith’s utfordringer

Heisann og god søndag!

Ute skinner solen også i dag, i alle fall enn så lenge, og det blåser i tillegg ganske friskt. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +10,3C.

Jeg var spent på hvordan kroppen ville være i dag, etter gårsdagens økt med å få høstfargene inn i heimen. For å si det sånn, den var ikke spesielt interessert i å stå opp og det tok litt tid innen jeg klarte å komme meg opp. Jeg følte meg helt mørbanka og utslitt… Planen var jo at jeg skulle fortsette i dag med soverommet, kontoret og badet, men jeg har ikke klart å komme i gang enda… Tenker at det holder at jeg venter med badet til i morgen, så konsentrerer jeg meg om de andre to rommene i dag.

I går orket jeg ikke å styre så fælt med middag, så jeg fisket opp noen vårruller og varmet dem i ovnen i stedet. Det var akkurat passe med mat og så smakte det himmelsk godt. Å det er her brannsåret kommer inn. Da jeg satte tennene i den første var den fortsatt veldig varm, og jeg brant meg oppe bak fortennene. I løpet av kvelden fikk jeg den mega blemma som det har gått hull på i løpet av natten. Skal si at jeg kjente det da jeg tok den første koppen med kaffe til morgenen i dag…

Til tross for sliten kropp og brannsår er det ingenting i veien med humøret. Det er like godt som på bildet over her. Som er fra en utfordring som Frodith hadde for noen år siden. Husker ikke hvilket år det var nå, bare at jeg hadde det veldig gøy da jeg holdt på med bildene 😂

På tide å reise meg opp og røre meg litt, så jeg ikke stivner helt til. Skulle ha vannet plantene mine i går, men kom aldri så langt. Nå ser jeg at noen av dem henger litt med bladene sine, og det er jo en fin aktivitet for å få i gang kroppen igjen 😉

Håper du får en fantastisk søndag 🥰

 

6 kommentarer
    1. Ikke godt med brannsår, men heldigvis gror det fort i munnen. Så artig at du pynter til høst, las meg nedover her. Av og til er det som tida gjør noen byks, når jeg skal se ser jeg plutselig det har gått flere dager uten at jeg har lest :). Rart dette. Håper du får en fin søndag både i kropp og sjel, humøret ser jeg du har med og det er bra :D. <3

      1. Ja heldigvis så gror det fort i munnen, så jeg går ut fra at innen i morgen er det helt greit igjen. Jeg pleier å skifte gardiner, duker og stasj igjennom året. Nå som det er høst og kjøligere ute, var det på tide å få inn noen varme farger. Jeg prøver å lese bloggene til de jeg føler hver dag, men det er ikke alltid jeg får det til. Når jeg da stikker innom på besøk har det som regel skjedd en god del. Klems 🤗

    2. Uff, brannsÃ¥r i munnen er vondt! 🥺 HÃ¥per det gror fort! 🤞 Det er greit Ã¥ ikke slite seg helt ut, sÃ¥ lurt Ã¥ fordele husarbeidet pÃ¥ flere dager. Moro med utfordringene til Frodith, – har vært med pÃ¥ noen jeg ogsÃ¥, og dette ser ut som den med ballonger 🥰 Artig bilde! 😀 En superfin søndag ønskes deg ogsÃ¥! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Jeg husker ikke helt hva utfordringen gikk ut på, men vi skulle i alle fall bruke ballonger til den. Strikken ble nok strekt litt vel langt i går kjenner jeg, og jeg har fortsatt ikke klart å komme i gang igjen i dag. Må nok snart gjøre det om jeg skal bli ferdig noen gang. Tenker at brannsåret er greit igjen i morgen 😉 Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Ja det kan du trygt si, og en skikkelig ubehagelig følelse hver gang tunga kommer bort i såret. Prøver å være forsiktig hver gang jeg, men det går gæli allikevel 🙈 Heldigvis er brannsåret litt bedre nå i kveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg