Mobilregning til besvær, og au i skuldrene 😬

Image by _Alicja_ from Pixabay
Image by _Alicja_ from Pixabay

Hei og god formiddag!

Nok en dag med klarvær her i Oslo, men temperaturen biter litt med -3C.

I går ble det ikke noe blogging på meg, mest for at jeg ville verne skuldrene mine. Derfor blir det også bare en snartur innom for å si hei i dag. Jeg har fått en betennelse i nakken som grener seg ut mot skuldrene og nedover. Ettersom det er 3 arbeidsdager denne uken, ville jeg heller være litt asosial sånn at jeg ikke ble noe verre. Jeg kjenner det godt i dag også, men det er ikke verre enn at jeg kommer meg igjennom arbeidsdagen.

I går måtte jeg ringe banken min, ettersom autogiroen på mobil regningen hele tiden ble stoppet. Jeg prøvde å sette i gang fakturering flere ganger, men etter en stund ble den stoppet. Det viste seg at det var lagt inn et tak på 2000,- per måned på Telia avtalen, som var ble overskredet når regningen skulle belastes. Årsaken til det var at Telia hadde forlenget betalingsfristen på desember regningen til 03.01.22, og da var det gjort. Ikke noe jeg hadde bedt om, men pgr noe surr hos dem. Banken fjernet taket i fall noe sånt skulle skje igjen, og aktiviserte betalingen som nå har gått igjennom 😊

Ellers så skjedde det ikke noe som er å fortelle om i går.

Hva skjer i dag? Det er tomt i kjøleskapet for diverse matvarer, så når jeg er ferdig på jobb om et par timer skal jeg dra ut å handle.

Håper din tirsdag er og forblir fin 🥰

#været #tirsdag #helse #betennelse #skuldre #regninger #hverdagslivet

9 kommentarer
    1. Kjedelig når det blir tull i banken, fint det ordnet seg. 🙂 Værre med vondt i skuldre og nakke, så ta det med ro, så du blir fortere bra. God bedring! 🙂

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har kronisk betennelser i nakke og skuldre, som jeg i grunnen er vant med. Så kommer de dagene som det er verre, og da bare må jeg ta det med ro.
        Ja jeg er glad det var så lett å ordne i banken, for jeg begynte å bli bekymret.

      1. Ja denne gangen var det lett å ordne heldigvis. Jeg har vondt hver dag, men det når det topper seg det blir ille. Det glir over igjen, bare jeg er tålmodig og ikke overdriver 😉

      1. Ja var godt, men jeg tenkte i ettertid at det burde stått i kommentaren i nettbanken hvorfor fakturaen var stoppet. Da hadde jeg kunne ordnet det selv, og ikke trengt å ringe.
        Nakken og skuldrene er nesten tilbake til sitt normale vonde seg, så i dag blir nok en ganske god dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg