Min biologiske mor og meg

Hei og god formiddag!

Som jeg fortalte i mitt forrige innlegg, var jeg hos min tante i Atrå på fredag og fikk noen flere bilder av min biologiske mor Aslaug Liv. Bilder jeg setter veldig stor pris på å ha, ettersom jeg bare hadde noen få fra før.

Over her er noen bilder av min mor med meg i midten. De bildene jeg valgte ut er fra hun var ung til noen år før hun døde. De nyeste jeg har er fra etter at hun ble syk og ikke så lenge før hun døde, så jeg valgte å ikke ta med de. Normalt pleier jeg ikke å legge ut bilder av familiemedlemmer på bloggen, men ettersom hun ikke lever lenger syntes jeg at det var greit.

Hvor vidt jeg ligner på min mor syntes jeg er litt vanskelig å se, men iflg min tante er vi like i enkelte trekk og fakter. Noe som er mer tydelig når vi sitter ansikt til ansikt å snakker 😊

Den 3 oktober i år ville min mor ha fylt 78 år, men hun døde for 8 år siden i februar 2013.

#minmor #mamma #biologiskfamilie #biologiskmor #megselv #familie

 

14 kommentarer
      1. Det er nok sikkert enklere for andre å se likhetstrekkene, enn for meg tror jeg. Ja når de vi er glad i er borte, er det godt å ha bildene i tillegg til minnene 🥰 Ha en fortsatt fin dag du også.

      1. Jeg får si takk på min mors vegen 🥰 Selv syntes jeg ikke det er så lett å se at vi ligner på hverandre, men sånn er det med bilder. Tante er 89 år og jeg tenkte at nå må jeg ta opp dette med bildene, for når hun en gang ikke er mer er det ikke sikkert at jeg får dem.

      1. Jeg syntes det er veldig hyggelig at andre ser det, selv syntes jeg det er litt vanskelig. Hun var en vakker dame, og det er så synd hun gikk bort så ung 😢 Ønsker deg en fin dag også 🥰

    1. Det er så forskjellig hva man legger merke til hos folk, men ja, jeg synes jeg ser likhetstrekk mellom deg og din mor ♥
      Min pappa hadde også bursdag 3. oktober, men han døde i 2002. Så det er en dag vi også pleier å minnes litt ekstra.

      1. Jeg har kikket litt ekstra på bildene jeg la ut + noen andre, og jeg kan nok se igjen trekkene mine i munn- og øyenpartiene. Det er ikke alltid like lett å se det selv 😉 Jeg tenner alltid lys for henne på dagen hennes, for å minnes henne ❤️

      1. Ja jeg er så fornøyd at jeg endelig fikk gått igjennom disse bildene. Tante er jo snart 90 år, og når hun er borte er det jo ikke sikkert at bildene av min mor ha mer hos meg. Du har nok rett, det er likhet rund munn og nese partiet, kanskje litt i øynene på noen bilder. Ellers så er jeg egentlig veldig lik på faren min og den slekten 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg