Midt i uken, og medarbeidersamtale på morgenen…

Image by Wokandapix from Pixabay

Heisann og god formiddag!

Jeg gjentar meg gjerne og skryter av det fine været vi har, med blå himmel og solskinn. Litt vind er det, men ikke mer enn at grene på trærne beveger seg litte granne. Temperaturen på morgenen var frisk også i dag, med sin + 2,5C. Ettersom sola er oppe så vil nok gradene stige etter hvert….

Denne uken kommer antagelig til å gå veldig fort, for vi har jo allerede kommet til onsdagen, midt i uken, lille lørdag og da er det kun en arbeidsdag igjen for meg denne uken. Det er også bare 14 dager igjen til påskedagene er her og mange flokker til hytter på fjellet. Selv skal jeg jobbe dagene før helligdagene, og resten av påsken skal jeg bare kose meg her hjemme. Noen planer er dog lagt 😉

Jeg startet dagen med en medarbeidersamtale, utviklingssamtale, med min nærmeste sjef. Det gikk veldig greit det, men NAV har bedt om en ny oppfølgingsplan for 2022 som vi hadde planlagt å gå igjennom. I forkant hadde jeg hentet fram det siste vi fylte ut, som var tilbake i 2019 og som så ut som et elektronisk skjema. Ingen av oss fant dette skjema noen steder, så nå har jeg sendt en melding til saksbehandleren min i NAV og spurt om han kan sende en link. Eller kanskje det bare holder med en bekreftelse fra sjefen på tingenes tilstand. Det har seg jo også sånn at i juni har jeg gått på arbeidsavklaringspenger i 3 år, som også er grensen for hvor lenge man kan få det utbetalt. Min saksbehandler skulle jobbe for at den ble forlenget ut året, hvor jeg skal gå av med AFP. Jeg er jo veldig bekymret for at det ikke skal gå i orden, og spurte sjefen om det var noe hindring for at jeg kunne jobbe full tid ut året, hvis AAP ikke skulle bli forlenget. Det var der heldigvis ikke, og selv om det blir hardt å jobbe fult så er det eneste løsningen. Jeg kan nemlig ikke klare meg på bare 50% lønn i 6 måned 🙉 Krysser fingrene for at det ikke kommer til å skje, men betryggende å vite at det vil ordne seg på et eller annet vis….

Vinja kom inn mens jeg hadde samtale med sjefen, og ville være med…. Heldigvis så syntes hun det var veldig kjedelig, så hun forsvant igjen og ut i stua. Nøtteliten har vært på besøk et par ganger på morgenen, og Vinja sitter som spikret på ryggen til 2 seteren å følger med på alt den holder på med.

Nå var min kaffepause over, og jeg må ta fatt på arbeidsoppgavene igjen.

Håper du får en fantastisk onsdag 🥰

 

12 kommentarer
      1. Det er ikke det jeg syntes er mest OK å ha sånne samtaler, selv om det ikke har vært forbundet med noe negativt de siste årene.
        Vi fikk i alle fall avklart noen ting som jeg lurte på, og det føltes veldig godt 🥰 Ha en fin onsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Jeg håper virkelig at NAV godkjenner forlengelsen, men gjør de ikke det så er det bare å jobbe fult. Nei, jeg kan dessverre ikke gå av tidligere pga av en avtale jeg har inngått med arbeidsgiver.

      1. Jeg liker ikke sånne samtaler, selv om det bare kommer fram positive ting. Denne var slettes ikke så ille,
        og heldigvis så ordnet det seg sånn ar saksbehandleren min i NAV svarte ganske kjapt også.
        Ha en fin onsdagskveld 🥰

    1. Håper alt ordner seg. I dag er min mor 94 år så jeg skal hjem en tur i dag. Ellers blir det litt lørdagsopera på meg i Oslo til lørdag. Lenge siden sist, hadde tenkt og dra tidligere i måneden men kolliderte med en bursdag. Skal få ny bandasje på beine i dag. Kanskje jeg kan jobbe halve dager ut neste uke men regner ikke med det. Dagene går på et vis, rydda litt i boden i går, har podcaster jeg kan høre på. Så dette går bra. Ha en fin dag.

      1. Ja jeg håper også at det gjør det, for hverdagen vil bli mye enklere 🥰 Gratulerer til din mamma på dagen hennes i dag 🥳🎉 Er de i Operaen du skal på lørdagsopera? Best å være forsikring med benet, sånn at det blir ordentlig bra denne gangen. Ha en fin torsdag.

    2. Lørdagsoperaene er på Oslo gamle raadhus. Mye folk der i det lille lokale, baren åpner 1 times før, tar vel en kaffe eller cola der. Har hatt mange fine stunder der før. I Operaen har jeg aldri vært men kun på taket. Have a nice day.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg