Midt i uken med au i skulderen

Image from Pixabay

Hei og god onsdag!

Været, hva skal man si om det i dag? Litt blå himmel og litt skyer, men så langt oppholdsvær. Temperaturen ligger på +14,2C.

Her er det egentlig ikke noen god onsdag, for jeg våknet allerede klokken 5 i dag med smerter i venstre skulder. I løpet av natten så har den blitt kraftig betent igjen, sukk! Den er så stiv at jeg klarer nesten ikke å bevege den, så jeg måtte dessverre melde pass til jobben i dag 🥰

Skulle egentlig ha vasket håret, men det fikk bli med å bare skylle det igjennom med bare vann. Så får jeg ta det mer grundig når det løsner i skulderen.

En positiv ting er nå at jeg har sovet veldig godt i natt. Jon Blund hadde tid til å stikke innom meg i går, og jeg kan ikke huske at hode traff puten en gang. Jeg har ikke vært våken i det hele tatt, før kl 5 i dag morges.

Jeg fortalte tidligere om serien The Equlizer med Queen Latifa, som jeg var blitt så hekta på. I går så jeg klar siste episode i sesong 2. Uten å røpe handlingen, så sluttet den på en måte så man skjønte at det ville komme en sesong 3. Etter litt heftig googling fikk jeg det bekreftet 😊

Nå skal jeg nyte de siste dråpene med kaffe, og så skal jeg prøve å gre igjennom håret mitt som har fått lufttørke.

Håper du får en fin midt i uken dag 🥰 

 

9 kommentarer
    1. Håper skulderen har blitt bedre utover dagen.🍀 Godt du fikk sove bra, for det har alt å si for hvordan dagen blir. Her har det vært et snev av hodepine, men jeg har fått plantet litt mer i hagen, så nå er jeg stort sett ferdig med det. Håper resten av dagen din blir bra! 🥰

      1. Skulderen er dessverre like stiv og vind, så det har ikke skjedd noen bedring. Det var godt å få sove mange nok timer igjen 😉 Jeg er ikke helt ferdig ute enda, men vi får se hva jeg får gjort til helgen. Ha en fin onsdagskveld 🥰

    2. Huff! Det var ikke bra!😱
      En betent skulder er ikke bare bare.
      Håper du får hjelp til den.🙂
      Imens får du kose deg med serier og la armen hvile seg god igjen.😊
      God bedring!💐

      1. Tusen takk 🥰 Det er dessverre ikke noe å gjøre med skulderen. Jeg har kronisk betennelse over hele kroppen, og noen ganger blusser det opp og blir ekstremt ubehagelig. Må nok leve med dette dessverre 🙈 Akkurat nå mimrer jeg å ser på gamle episoder av Morse. Ha en fin kveld 🥰

    3. Kjipt med skulderen din men håper du blir fort bra. Sitter her og er trøtt men sidden det er fridag i morgen kan drømmeland utsettes. Dagen har vært grei, fikk tidlig fri og dro hjem. Etter en stund tok jeg turen tli min foreldre der jeg klipte plenen. Så ble det som vanlig kaffe og scrabble før jeg dro hjem. I morgen er det vel flaggdag om jeg ikke husker feil. Det er mange ting jeg kan gjøre i morgen så det er bare og huske på at intet gjør seg selv. Ha en fin kveld.

      1. Den har det med å bli betent når det ikke passer, denne skulderen min. Jeg håper den blir fort bra igjen, men noen ganger henger det i lenge. Deilig at det er fridag i morgen, det skal nytes. Ha en fortsatt fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg