Midt i uken, katteliv og søte druer

(arkivbilde av Ronja fra tidligere i sommer)

Heisann og god morgen!

Jeg må vel si litt om været i dag også… Det er litt grått enda, men da jeg var ute på balkongen en tur så jeg antydning til sol. Temperaturen var på +10,9C da jeg sto opp.

Da jeg logget av jobb PC’n i går ettermiddag var ikke Ronja sen om å sprett opp på bordet for å få kos. Det fikk hun selvsagt og masse av det. Som regel er det Vinja som er kontaktsøkende å absolutt skal sitte på skrivebordet, og helst når jeg er i et møte. Ronja holder seg som regel på gulvet, men i dag ville hun opp. Når kosestunden var over så hoppet hun ned på kontorstolen, og der la hun seg til å sove en lang stund.

Kattene har fått sin medisin, og herjer nå ute på balkongen. De lusker på småfuglene som også har fått mat nå på morgenen. På snakk om medisin, så må jeg sjekke med apoteket om de har fått inn ProZinc insulin på lageret. Det var “mulig” at de som produserer medisinen klarte å levere i denne uken. Jeg håper det, sånn at jeg slipper å gi Ronja insulin som har gått ut på dato.

Allerede midt i uken, hvor blir dagene egentlig av. Det føles nesten som om ukedagene har skiftet gir, og fyker av gårde i en fart som nesten er umulig å følge. Bare for å ha sagt det så er det 87 dager igjen til julaften, og 63 dager til jeg forvandler hjemmet til et julehus. Derfor håper jeg virkelig dagene kan gire ned litt 🙈

I går var en nabo og jeg på baksiden av blokken, for å se hva som egentlig må gjøres med buskene før vinteren kommer. Da viste han meg at en dame som nå har flyttet, hadde plantet druer mellom to av balkongene. Det hang flere klaser med mørke blå druer, og vi knipset av en for å smake. De var altså så søte og gode, mye bedre enn mange av de man får i butikken. Jeg hadde ikke mobilen med meg, så jeg fikk ikke tatt noen bilder da. Kommer kanskje senere i dag….

Håper du får en fantastisk onsdag 🥰

 

#onsdag #katteliv #helse #midtiuken #insulin #druer

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg