Mandagen den kom og den gikk

Heisann!

Da har kvelden kommet denne første mandagen i desember, og jeg er så frossen at jeg har skrudd opp ovnene og og tent noen lys for å skape stemning.

Formen har ikke vært den beste i dag, for magen har vært i dårlig humør i tillegg til at jeg har vært småkvalm. Å ja da, det er sjokolade i bollen på bordet, men jeg har ikke spist noe av den i dag. Har ikke turt å spise så mye i det hele tatt i dag, bare et par tørre brødskiver… Skal prøve med litt rett i koppen suppe om ikke så lenge.

Dagens sitat i adventskalenderen:

Du er kjærlighet
av Bjørg Thorhallsdottir

Da jeg var ute å handlet for noen dager siden, var jeg innom Nille og da kjøpte jeg godisbollen og lysestaken (som det er to av) på bilde. De holdt allerede på å selge ut julevarene med 50% avslag. Jeg hadde sett på begge to før de kom på salg og hadde veldig lyst på dem. De hadde egentlig veldig mye fint jeg kunne ha tenkt meg, men jeg har mer enn nok julepynt som jeg har så det får bare være med det.

Jeg har i grunnen ikke gjort så veldig mye spennende i dag. Mye av formiddagen satt jeg med bloggen, og skrev noen innlegg å kommenterte. Hadde jo vært litt fraværende både på min egen blogg og naboenes. Den megastore klesvasken fra i går var tørr, så jeg brukte litt tid på å brette den sammen og legge den bort. Etter det har jeg bare sittet og sløvet foran TV’n, i mens Vinja har hoppet opp og ned med jevne mellomrom.

Jeg skulle ha gitt plantene mine litt kjærlighet og vann i dag, men har ikke hatt eller har noe tiltak så de får dessverre vente til i morgen. De er ikke knusktørre så det er egentlig ikke noe problem 😜

Hvordan har din mandag vært?

 


6 kommentarer
    1. Så julekoselig det er blitt hos deg.🎅🏻🎄🌟
      Kjekt når man får tak i ting man har lyst på på salg.🤗🤩
      Her blåser det skikkelig nå, så ekstra varme trengs sannelig.🥶

      1. Ja nå er det 100% jul her i Casa Fres og Knurr, og nissene titter fra fra alle kriker og kroker 😉 De begynner jo med salget av juletingene allerede nå i enkelte butikker, så har man råd er det nå man bør passe på. I dag har vi -5C og blå himmel her i Oslo, og dagen ser så lys å fin ut. Klem 🤗

    2. Åh, håper formen er bedre idag! Jeg så de hadde masse julevarer til halv pris på Nille, – fine ting du fikk kjøpt! 👌 Jeg var en tur på Gjøvik igår og bl.a. kjøpte julegave til meg selv: Miksmaster m/bolle. Kjekt til mindre deiger, og greit å slippe å holde i mikseren. Ellers er jeg nesten ferdig med julegavene, men koselig å gå og kikke i butikker. Ønsker deg en fin tirsdag! 🤗

      1. Heldigvis så er formen mye bedre igjen i dag, og jeg er i gang på jobb. Ja det er nå man bør passe på å handle inn juletingene, for mange av butikkene har allerede begynt salget. Jeg kjøpte meg en sånn miksmaster i fjor tror jeg det var, og som du sier er det deilig å slippe å stå å holde i mikseren. Den er perfekt til å lage julekakedeigene, om de ikke skal være så store. Jeg har ikke kjøpt noen julegaver enda, men skal egentlig bare kjøpe en så det haster ikke. Om jeg har råd, så skal jeg kjøpe meg en ny PC skjerm. Ha en strålende tirsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg