Lotte skal vel også ha mat!

Photo taken with Focus

Mjausann!

Jeg hørte Ronja ute i entreen over bråket fra vaskemaskinen, der hun gikk til kjøkkenet å småpratet. Klarer ikke å beskrive hvordan det låter, men jeg kjenner igjen lyden. Når hun går sånn å småprater betyr det bare en ting, hun har en av “Lottene” sine i munnen. (Lottene er to store grå rotter fra IKEA) Å går ferden på kjøkkenet er det for at hun skal spise eller drikke, og er Lottene med så skal de også. Jeg har ennå til gode å klare å ta bilde av henne med en av dem i munnen, men jeg har funnet dem både i mat- og i vannkoppen. Litt kjedelig når hun legger dem i vannkoppen, for da må de henges til tørk og det liker hun ikke. Noen ganger mener hun at en eller begge skal ligge på hodeputen min om natten 😻 I dag mente Ronja at Lotte var sulten, og la henne opp i matkoppen. Selv har hun ikke noe problem med å spise da, men søsteren Vinja liker dårlig at det ligger noe annet enn mat oppi koppen. Så når Ronja gikk igjen tok jeg Lotte ut igjen og la henne ved siden av, sånn at Vinja skulle få komme til.

Vinja har aldri vist noen interesse for disse tøyrottene, hun snuser på dem og går videre. Så de har liksom blitt Ronja sine 😻

 

#katteliv #ronja #vinja #lekerotte #kattenemine

 

 

6 kommentarer
      1. Jeg har jo to katter, og de har så forskjellige personligheter. Ronja er nok den som finner på ting som får meg til å le høyt 😊 Jeg blogger fortsatt på nouw, men har valgt å legge inn de samme innleggene her også. Da er det lettere å se dere og kommentere på bloggene deres. Har jo savnet den gamle blogg-gjengen vet du 😊

      1. Ja de er veldig forskjellige disse to pusene mine. En er en liten prinsesse, og vet det. Den andre en liten ramp med trill runde ville øyne og bustete pels, som alltid havner i trøbbel 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg