Lørdag, sovet godt og besøk senere i dag…

Knallvær ute i dag

Heisann og god morgen!

Ute er det nydelig dag nå på morgenen, med sol og en nesten blå himmel. Temperaturen ligger på +9C nå mens balkongen ligger i skyggen, men den kommer nok til å stige til tropisk senere…

Helt utrolig, enda en natt hvor jeg sovet godt å fått over 7 timer med søvn. Jeg har ikke vært våken en eneste gang, og hvilepulsen min igjennom natten har en gjennomsnitt på 57. Selv om kroppen knirker, så føler jeg meg ganske opplagt og i god form 🥰

Senere i dag kommer Bestisen på besøk, så om ikke lenge skal jeg vaske over på badet og danse slowfox med støvsugeren. Ikke noe hyggelig at hybelkaninene kommer å kiler besøket på leggen heller 🙈, ikke det at jeg tror hun ville ha brydd seg nevneverdig 😉

Nøtteliten var akkurat innom å ristet i fuglemateren, og jeg syntes h*n jobbet fælt så det kan være at den er tom for frø. Jeg får sjekke og eventuelt fylle opp, for jeg har mer enn nok med frø igjen.

Jeg må spørre om noe… Når dere er inne på blogg.no sin side hvor topplisten ligger, ser det ut som om dere ikke er innlogget da? For det gjør det her hos meg. Jeg er innlogget, men når jeg skal inn å kommentere så må jeg skrive navn, epost og bloggnavnet hver gang. Har ikke tatt det opp med blogg.no enda, ville bare høre om flere har samme problem.

På tide å drikke opp kaffen og gå løs på badet sånn at jeg blir ferdig med det.

Ønsker deg en nydelig lørdag 🥰

 

8 kommentarer
    1. Her har det blitt overskyet nå, men er ikke meldt noe regn, og ganske kjølig vind.☁️🌬️ Så flott at du sover bedre! Jeg tar også en ekstra rufs når det kommer folk på besøk, men bra med slike som ikke er så nøye på det.🥰 Jeg har sådd gulrøtter og rødbeter i pallekarmer idag, og ikveld skal jeg få med meg finalen i Kompani Lauritzen. Ønsker deg en superfin lørdag! 🤗

      1. Ja det har blitt overskyet her også nå, så det kan nok være de siste vi ser til sola på morgen. Nå har jeg akkurat gjort meg ferdig med badet, og tar meg en aldri så liten pust i bakken, før støvsugeren skal få jobbe litt. Jeg har ikke sett Kompani Lauritzen, men har lest av overskriftene at det har skjedd mye og er et populært program. Ha en fin lørdag du også 🥰

    2. Tror du har en nydelig dag foran deg. Her er været dårlig.
      Og noen gode netter er ikke å forakte, søvn er viktig. I gårkveld var jeg så trøtt, jeg satt i en stol og sovna gang på gang. Til slutt var det ikke annet å gjøre enn å legge seg.
      Har ikke opplevde dette problemet, nei. Du må kontakte support.
      Ønsker deg god lørdag. <3

      1. Dessverre så har skyene fylt hele himmelen, så nå er sola borte. Krysser fingrene for at den kommer tilbake igjen. Jeg var også veldig trøtt i går kveld, og la meg mye tidligere enn jeg pleier å gjøre. Jeg sendte nettopp en melding til Blogg.no nå og meldte feilen. Det går greit å kommentere hos de fleste av dere, men hos Connie (fruensvilje) så må jeg være innlogget for å kommentere 🤔 Ha en fin lørdag 🥰

      1. Ja jeg skal virkelig kose meg i dag, og nå er jeg også ferdig med den verste jobben å ta badet. Har tørket støv, så nå skal støvsugeren fram å så er jeg klar til besøk. Ha en fortsatt fin lørdag 🥰

      1. Problemet mitt er at jeg faktisk er innlogget, for ellers hadde jeg ikke kunne skrive innlegg og poste dem. Det er kun når jeg går inn via topplisten at jeg står som utlogget, og jeg får heller ikke logget meg inn. Blir kastet rett til kontrollsiden hver gang. Har meldt feilen til blogg.no, så får vi se om de finner ut av det.

        Ellers så hadde jeg en veldig hyggelig kveld i går 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg