Lørdag, og tidlig våken 🤸

Image by DreamDigitalArtist from Pixabay

Heisann og god morgen!

Ute er det en litt grå dag så langt, men jeg kan se en antydning til lysning her og der. Temperaturen er bare +12,3C, som er det kjøligste vi har hatt på denne siden av sommeren.

Jeg våknet allerede kl 06:30 i dag, og var egentlig lys våken men syntes det var litt vel tidlig å stå opp. Så jeg dro dyna godt rundt meg og forsøkte å sove en stund til, men etter en time uten at Jon Blund kom tilbake ga jeg opp.

Fikk unna Vinja sitt morgenstell, samt en stor hårball hun hadde kastet opp i løpet av natten. Det var litt mørk akkurat der hun hadde lagt den, og med en gang så den ut som en mus. Hun er en inne-pus, og noen mus kommer ikke inn hit så jeg skjønte jo at det ikke var mulig. Nå ligger hun i sofaen bak meg å kikker, og lurer på om jeg snart skal få ut fingeren å gi henne godbit med medisin. Vel jeg tror i alle fall at det er det hun tenker, hihi.

Denne helgen har min gamle barneskole Østensjø Skole loppemarked, og jeg verker etter å gå ned for å gå på skattejakt. Problemet er at jeg har mer enn nok i skapene allerede til et eget loppemarked, så jeg burde egentlig ikke dra ned. De siste dagene har de lagt ut en haug med bilder av det de skal selge, og jeg så flere ting jeg godt kunne ha tenkt meg….. 🤔

Hvordan er det med deg, liker du å gå på loppemarked?

Håper du får en fantastisk lørdag 🥰

 


7 kommentarer
    1. Jeg elsker å gå på loppemarked/bruktmarked! Det har hendt vi bl.a. har vært på Ekebergmarkedet. Jeg synes det er så moro å kikke, og ender ofte ikke opp med så mye, for det er visst nok her også! 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg