Lørdag, og jeg er fortsatt negativ

Heisann!

Ute er det en fin vinterdag med delvis klar himmel, og sola kikker fram innimellom. Temperaturen ligger på -1,0C.

Jeg innvilget meg selv en sovemorgen i dag, bare for at jeg syntes at jeg fortjente det 😉 Vinja lå ved fotenden da jeg våknet, og hun spratt opp å mjauset meg i øret og ga meg en bløtt kattekyss på nesetippen 🥰

Vi har kommet et godt stykke inn i lørdagen, og jeg har ikke bare sittet å latet meg. Kontoret mitt var så rotete at det var på tide å ta grep, og rydde ordentlig opp. Jeg skulle ha gjort det i går, men da hadde jeg verken lyst eller energi til å gjøre det. Satte akkurat på den første av to maskiner med klær og håndklær. Godt å få tømt skittentøysboksen helt 👏

Med det samme jeg sto opp tok jeg den siste Covid-testen, og den var som jeg trodde negativ som den første. Jeg lovet sjefen og gi beskjed om resultatet, så jeg sendte han en SMS.

Vinja har allerede begynt å mase etter våtfór, men jeg er steil å lar henne vente. For om hun får det for tidlig på formiddagen, så begynner hun å mase igjen når jeg lager min middag. Hun skjønte etter hvert at hun ikke fikk noe, så hun hoppet opp i sengen min å la seg til å sove litt.

Håper du får en fin lørdag 🥰

 

10 kommentarer
    1. Så bra, det er masse sykdom der ute nå….kjenner plutselig flere jeg nå med korona…sniker seg innpå altså!
      Katten min også elsket våtfor, men måtte være litt streng jeg å…For det andre foret var nøye sammensatt med veterinær og sånn..Klem og fin lørdag…

      1. Ja jeg var veldig glad for at testen kom tilbake negativ. Kjenner også flere som har hatt det, sist var en kollega etter å ha blitt smittet av datteren. Jeg har vært veldig nøye med hva kattene mine har spist, og har holdt meg til våtfór bare på lørdagene. Vinja spiste dårlig når Ronja ble syk, og gikk ned en del i vekt så jeg begynte å gi henne våtfór hver dag. Nå spiser hun godt igjen, men det er ikke så lett å venne henne av med det igjen, sukk. Ha en fin søndag.

      1. Ja helt klart, for selv om man ikke blir så syk så må man jo holde seg borte fra alle. Jeg skal ha EU-kontroll av bilen denne uken, og det ville ha blitt vanskelig. Jeg prøver å rydde litt hver dag, så det ikke blir så mye på en gang 😊

      1. Jeg stjal meg til en sovemorgen i dag også, litt lenger enn i går 😉 Ja jeg syntes at det var godt jeg var negativ, for hverdagen blir snudd helt på hode i noen dager. Klemz 🥰

      1. Ja jeg er lettet for det, for man vet jo aldri hvor syk man kan bli.
        I dag gjør jeg minst mulig, bare koser meg… Vel nesten, må pakke bort klærne jeg vasket i går 😉
        Håper du får en god søndag også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg