Lørdag, katteliv og det blåser i trea i dag

Bilde fra Snapchat
Bilde fra Snapchat

Heisann og god formiddag!

Endelig har de grå og triste skyene blåst bort, og det er et nydelig vær ute. Vinden har derimot økt igjen, men hva gjør vel det når sola skinner. Temperaturen ligger på +10,9C i skrivende stund.

Håret er vasket og får lov å lufttørke, og jeg må jo bare si at det er ikke så mørkt som på Snap-bilde over her. Det er ikke mye igjen at den mørke fargen, og jeg tenker at neste gang (om ikke lenge) jeg klipper meg er det bare igjen litt i tuppene 😉

Vaskemaskinen går for fult igjen med det jeg ikke fikk tatt i går, og er vel snart ferdig høres det ut som. Gårsdagens klesvask er brettet sammen og lagt inn i skuffer og skap. Så flink og effektiv jeg er 😉

Kattene løper etter hverandre som kattunger, ut på balkongen og inn igjen for så å ta en runde rundt i leiligheten, før de igjen fyker ut på balkongen igjen. De er ikke kattunger lenger, men to voksne damer i sitt 13’ende år. Derfor tar det nok ikke så lang tid innen de må hvile litt, og ta seg en formiddagslur 😺😺

Nå rumler det i magen, så det er vel på tide å finne seg litt mat tenker jeg. For så langt har jeg ikke kommet enda 😉

Håper du får en fin lørdag 🥰

#lørdag #klesvask #hårvask #snapchat #katteliv #frokost

 

6 kommentarer
      1. Tusen takk, og så må man leke seg litt 😉 Det gjør noe med en når været er fint, og man glemmer
        litt det som er tung og vanskelig. Ha en fortsatt fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg