Liv og Røre i går, og en ikke planlagt trimtur til slutt

Image by inyoung Jeong from Pixabay

Heisann!

Ute har det vært det knallværet i dag, med sola som har varmet opp balkongen min så det er rene sommeren der ute. Temperaturen ute har ligget på +4C i skyggen og +8C i sola.

I går møtte jeg VIP Gjengen på utestedet Liv og Røre på Triaden kl 18. Som jeg har nevnt før så pleier vi å møtes hjemme hos hverandre, men vi fikk lyst til å prøve denne måten. Bestisen og jeg var først ute, og da var det helt tomt i lokalet så vi satt oss å ventet. Det tok ikke lang tid før de andre jentene kom. Litt varierende lysforhold ved bordene, men vi fant to lange sofaer som sto mot hverandre hvor det var nok lys til alle sammen. Noen av oss kjøpte litt å spise, og for min del ble det vårruller med kylling. Jeg hadde ikke orket å spise før jeg dro, så det smakte veldig godt.

Da jeg tok fram strikketøyet klarte jeg selvsagt å strikke feil med en gang, og endte opp med å rekke opp 🙈 Det var nesten så jeg ga opp men gjorde ikke det, og før jeg visste ordet av det kunne jeg begynne påan igjen. Det ble noen omganger innen vi pakket sammen for å gå hjem. Jeg tror ikke det kommer til å bli en vane å dra dit, for vi må kjøpe noe for å sitte der og da blir det fort dyrt. Derfor får vi se om vi finner en annen løsning.

Da vi skulle gå var Triaden stengt, så vi kunne ikke gå den veien vi hadde kommet for å komme til garasjen. Jeg spurte de ansatte hvor vi kunne gå, og fikk beskjed om å gå ut døra bak i lokalet og inn i garasjen den veien. Det gjorde vi men da jeg kom dit hvor Forden skulle stå så var den ikke der. Jeg kjente panikken spre seg, og trodde helt enkelt at den var stjålet. Det tok litt tid innen jeg forsto at vi var en etasje over der han sto, men problemet var bare det at ingen av dørene eller portene var åpne så vi kunne komme oss ned dit. Da var det ikke noe annet å gjøre enn å gå ut igjen, og gå rundt bygget og bortover veien til vi kom til inn/utkjøringen til parkeringshuset. Kroppen var vond og sliten før vi begynte å gå, og den ble ikke noe bedre av den ekstra trimturen. Å jeg kjenner det godt i dag også, liksom ikke noe energi….

Når jeg kom hjem fikk jeg gitt Vinja medisin, og så sank jeg så langt ned i godstolen det var mulig å komme i mens jeg fikk med noen flere episoder av Below Deck.

Håper du har hatt en fin tirsdag så langt 🥰

6 kommentarer
    1. Veldig greit å ha det hjemme hos hverandre, men litt ekstra styr for den som skal ha det. Kanskje biblioteket hadde vært en mulighet, men der må man vel være stille? 🤔

      1. Ja jeg syntes det er mer koselig og ikke minst rolig når vi har det hjemme hos hverandre. Jeg har ikke hatt dem hos meg enda, og det er for at det blir så mye styr. Blir nok min tur etter hvert, om de har lyst til å dra til meg. De bor jo alle sammen ganske nære hverandre på Lørenskog/Rasta. Vi snakker nok ikke så høyt, men det blir nok for mye for biblioteket vil jeg tro. Klems 🤗

    2. Jeg synes det er mer koseligere hjemme hos hverandre jeg. Er jo med i syforening selv. Er vel kun 2-3 stk som holder på med håndarbeid, mens de andre sitter og prater. Rom for begge deler 😊 Vi har syforening 1 gang i måneden, for alle er vi opptatt med andre ting.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg er enig med deg, det er mye mer koselig å være hjemme hos noen. Det blir nok til det heretter tenker jeg. Vi treffes hver 14 dag om det passer. Hos oss sitter alle å strikker, samtidig som munnen går 🤣 Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg