Litt jobb, kafébesÞk og shopping

Heisann og god ettermiddag!

Ute har det vĂŠrt en fin sommerdag med sol og varme 🌞 Temperaturen har ligget pĂ„ rundt +23C i sola.

PÄ formiddagen i dag dro jeg til Bestisen for Ä jobbe litt. Vi mÄtte sende ut informasjon om en jubileumstur til Kiel, som skal gÄ av stabelen neste sommer. LÞrenskog Revmatikerforening fylle 40 Är, og da skal vi reise pÄ tur. Jeg har jo skrevet tidligere at vi skulle pÄ jubileums cruise til de greske Þyene, men den turen ble etter hvert avlyst.

Vi fikk sendt ut mail om turen til medlemmene, lagt det ut pÄ hjemmesiden til foreningen + pÄ Facebook. SÄ nÄ har alle en mulighet til Ä fÄ det med seg.

Bestisen hadde sett at de hadde en sĂ„nn “ikke-ekte” Stanley kopp hos Sunkost pĂ„ Metro senteret, og ville gjerne kjĂžpe det. Hun hadde sett pĂ„ nettet at de hadde rosa, men nĂ„r vi kom til butikken hadde de kun en rĂžd og en lyseblĂ„ kopp. Til slutt valgte hun den rĂžde. Jeg har jo en sĂ„nn “ikke-ekte” kopp selv, og er veldig fornĂžyd med den. Pleier Ă„ ta 2 store isklumper oppi, og da holder vannet seg iskaldt i ca 1 dĂžgn.

EtterpÄ satte vi oss ned hos et av bakeriene, for Ä spise et rundstykke med egg og litt Ä drikke. Det var godt Ä slappe av litt, for jeg har en muskel/sene i lÄret som ikke er helt fornÞyd om dagen.

Vi trengte begge Ä handle i matbutikken, sÄ vi stakk innom Coop Mega. Siden det er fredag fikk jeg lyst pÄ pizza, sÄ jeg fikk tak i en gluten og laktosefri variant. Jeg har ikke fÄtt pÄvist hos noen lege at jeg har intoleranse mot gluten og laktose, men merker at magen har det bedre om jeg unngÄr det.

NĂ„ rumler det i magen og betyr at den vil ha mat, sĂ„ det er pĂ„ tide Ă„ slenge pizzaen inn i ovnen 🍕

HĂ„per du har hatt en fin dag sĂ„ langt đŸ„°

6 kommentarer
    1. Det blir koselig med en Kiel-tur, og sikkert rimeligere enn til de greske Ăžyer og flere kan vĂŠre med.đŸ„° Trivelig med kafebesĂžk og shopping! Jeg var ogsĂ„ bl.a. innom noen butikker idag. Ha en fin kveld og kos deg med pizza! đŸ€—

      1. Ja jeg syntes en tur til Kiel er perfekt, og som du sier koster det mindre og flere kan fĂ„ vĂŠrt med. Jeg elsker Ă„ gĂ„ pĂ„ kafe og se pĂ„ livet. I gĂ„r var det ikke mye liv pĂ„ senteret, men koste meg allikevel. Ha en fin lĂžrdag, klem đŸ€—

    2. SĂ„ masse dere fĂ„r gjort – koselig
Moro Ă„ planlegge tur da. Kiel er morsomt..
      Og stoppe opp og nyte en kaffe er veldig fint synes jeg..Klems…

      1. Det passer bedre med en tur til Kiel enn de greske Ăžyene, mye billigere og sĂ„ kan flere personer vĂŠre med. Mye man kan gjĂžre og vĂŠre med pĂ„ ombord pĂ„ bĂ„ten. Jeg elsker Ă„ sitte pĂ„ kafe Ă„ se pĂ„ livet. Litt dĂždt inne pĂ„ senteret i gĂ„r, men koselig var det allikevel. Klems đŸ€—

    3. Bra og fÄ litt unna. kan hende at jeg besÞker facebook til Lrf. Det blir bra med en tur til Kiel. Har aldri reist med den bÄten selv. Det er lÞrdag og jeg vasker tÞy. SÄ skal jeg ut og bade. Tenker at jeg drar til Sandvika og besÞker mor pÄ veien hjemover. Ha en fin dag.

      1. Ja det var godt Ä fÄ unna jobben, og viktig at den kom ut sÄ tidlig som mulig. Stikk gjerne innom hjemmesiden vÄres og kikk pÄ den. Jeg har reist med Kiel bÄten 3 ganger, og det er mye Ä gjÞre pÄ bÄten i tillegg til Ä gÄ i land i Kiel. Ha en fin lÞrdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg