Litt egenpleie i dag

Heisann og god søndag!

Ute er det en del skyer oppe på himmelen, men sola titter da fram innimellom. Temperaturen har landet på -0,3C.

Kroppen var ikke helt i toppform da jeg våknet i dag. Den var stiv og verket både i ledd og muskler, i tillegg til at skulderen min fortsatt er veldig betent å sår. Derfor hadde jeg mest av alt lyst til å bli i senga. Ble liggende en stund å sjekke Snap, Tik Tok og Instagram innen jeg syntes at jeg faktisk måtte komme meg opp og inn i dusjen. Det varme vannet hjalp litt på kroppen, men ikke nok til at jeg orket så mye.

Når jeg først var på badet så passet jeg på å ta litt egenpleie av huden i ansiktet. Den trengte sårt litt ekstra pleie, og jeg visste at jeg hadde en maske inne i skapet under vasken. Den hadde ligget der en stund, og det var på høy tid å bruke den. Hvilket merke det var, la jeg i grunnen ikke merke til. Lot den sitte på i ca 30 minutter, så masserte jeg huden med restene innen jeg skylte den av. Så klappet jeg på litt olje og masserte den inn før jeg hadde på dagkremen min. Nå føles huden min myk og sikkert 20 år yngre ut en den er, hihi!

Skulle så gjerne ha strikket litt på genseren min, men jeg tror at det er best jeg venter en dag til innen jeg gjør det. Så får skulderen min tid til å hvile litt til. 

Nå skal jeg slenge beina opp på fotskammelen, lene meg tilbake og ta meg en liten lur før jeg skal lage meg middag. Ble så vanvittig trøtt at jeg klarer nesten ikke å holde øynene åpne stort lenger, og da er det egentlig bare å resignere 😴

Ha en fortsatt fin søndag ettermiddag 🥰

6 kommentarer
    1. For min del ble det litt mat på Peppes i dag, ikke pizza men en enkel salat og litt is etterpå. Mulig jeg tar noe lettere middag siden i kveld. La meg tidlig i går og tok igjen litt lørdagskveld på TV i dag tidlig. Lader nå lyse som jeg har på sykkelen nå, lyser bra også slipper jeg batterier. Kan ikke huske at det har vært så kaldt i mars noen gang før. Men håper det snart snur. Var ute og gikk og jammen er det mye is på sideveiene enda, bra at jeg brukte brodder. Ha en fin kveld.

      1. Jeg endte opp med å sove meg igjennom hele ettermiddagen og kvelden, så middagen ble inntatt klokken 20. Satt nok litt for lenge oppe i går vil jeg tro. Ja det er veldig glatt enkelte steder, så brodder er nok tingen. Nå har de jo også meldt snø, så da blir det enda mer skummelt å gå ut. Ha en fin kveld.

    2. Deilig med litt egenpleie og godt å ta det litt med ro på en søndag! Lurt å hvile skulderen din, så kan du heller ta igjen strikkingen en annen dag..🥰 Jeg ble så fornøyd med tøflene mine, så idag har jeg begynt på et par til gubben i blått.+ at junior skal få i grått. Kos deg med resten av søndagen! 🤗

      1. Ja huden trengte virkelig litt ekstra pleie nå kjente jeg. Tok det vist litt vel mye med ro i dag, og sovnet like etter jeg skrev innlegget å våknet først kl 20. Så først da fikk jeg spist middagen min som bar ble en kopp med nudler. Sånn kan det gå. Tøflene dine ble virkelig fine, og jeg kan tenke meg at de er lune og gode å gå med nå. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg