Leverte pidestallen på IKEA, og så havna jeg på Plantasjen 🙈

Heisann og god kveld!

Jeg kom meg ikke ut av døra før langt ut på dagen i dag, mest for at jeg ikke klarte å bestemme meg for om jeg skulle dra ut eller ikke.

Tok med meg den defekte pidestallen, tomflasker og en haug med glass jeg hadde samlet sammen og så satte jeg kursen mot IKEA. Når jeg så alle bilene på parkeringsplassen ble jeg litt motløs, men kjørte opp på enden av bygget å der var det mange ledige plasser. Jeg skulle ikke inn i selv butikken, bare rett innenfor døra for å levere pidestallen å der var det ikke så mange mennesker. Tok kølapp og satt meg å ventet. Det tok ikke så lang tid innen det var min tur. Damen bak disken så på hullene i bena på pidestallen, og testet en av skruene som gikk igjennom uten noe motstand. Da var det bare for henne å overføre pengene til bankkontoen og så kunne jeg dra videre.

Tanken var jo å dra rett bort til Bryn senteret for å handle litt, men så var det som om bilen kjørte seg selv bort til Plantasjen i Smalvollveien. Skjønner ikke helt hvordan den fikk til det, hihi 😉. Når jeg først kom inn døra, klarte jeg ikke å la være å kjøpe med meg 4 Coleuser. Burde ikke ha gjort det, men de var så fine at det var helt umulig å la de være igjen i butikken. Ingen av dem er av samme sort, og jeg burde vel egentlig ha satt på navnene under bildene men glemte det. For navnene står for en gang skyld på pottene de kom i. Når jeg kom hjem hadde jeg litt problemer med å plassere dem, men med litt omrokkering gikk det da på et vis.

Hos Meny kjøpte jeg inn kjøttdeig, bønner, et par bokser med hakkede tomater og litt forskjellige grønnsaker. Da jeg kom hjem laget jeg en knallgod gryte av det jeg hadde kjøpt. Det ble så mye at jeg har til minst 2 middager til.

Hvordan har din dag vært?

18 kommentarer
    1. Noen dager er slik at man ikke klarer helt å bestemme seg men når tingene er gjort er det så deilig 🙂 Skjønner godt hvordan du havna på Plantasjen for det er en slik ting jeg også er super god på hahahaha Hel mat lagd fra bunnen er så godt <3 Kos deg Klæm <3

      1. Ja det gjorde godt å komme seg ut av døra i dag, etter å ha vært inne i flere dager. Ikke minst bli kvitt den pidestallen, som var et bomkjøp. Jeg kan rett og slett ikke slippes løs på Plantasjen, og i morgen etter Strikkekafé bærer det av gårde igjen 🙈 Klems 🤗

    2. Dette kjenner jeg meg igjen i, og jeg forstår godt at du havnet på Plantasjen 😊

      Først var jeg og la nye negler og når jeg kom hjem gikk jeg meg en tur. I kveld har jeg snakket 2 timer med bestevenninnen min på telefonen 😊

      Ønsker deg en superfin tirsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg kan jo ikke slippes løs på Plantasjen, for det er alt for mange fristelser der 🙈 Deilig å komme seg ut på tur. Jeg gikk nok på handleturen så det ble ikke noe tur på meg, og når jeg kom hjem måtte jeg støtte opp Hagehortensiaen min innen regnet kom. Å nå har det faktisk kommet. Ha en fortsatt fin kveld, klems 🤗

    3. Spragler er fine! 🤗
      Har feiret tre bursdager, jeg! Mine svigerdøtres og min egen. Masse deilig grillmat med tilbehør og bløtkake.
      Laget først et sukkerbrød der jeg brukte vaniljesukker i stedet for bakepulver… Måtte lage ett til! 🤣

      1. Ja det har du rett i, og jeg blir bare mer og mer glad i dem 🥰
        Gratulerer med dagen til deg 🥳🎉 Deilig med grillmat og kake etterpå. Ha en fortsatt fin kveld 🤗

      1. Det ble enda en tur til på Plantasjen i går, og noen flere planter fulgte med hjem 🙈 Maten smakte veldig godt, og det er igjen til i dag også men jeg tar nok noe annet.

    4. Så greit at det bare var å levere inn og få pengene tilbake på konto 🙂 Plantasjen er greit når en vet hva en skal ha, om ikke virrer jeg bare rundt hehehe
      God onsdag til deg 🙂 klem

      1. Jeg har ikke levert noe tilbake hos IKEA på mange år, og da var det ikke så enkelt som nå 😉. Jeg vet stort sett hva jeg skal ha hos Plantasjen, men så ender jeg opp med å ta med ting som ikke er planlagt. Det blir ofte et problem etter hvert. Klems 🤗

    5. Bra du fikk pengene tilbake, slik skal det være og en del av god kundeservice. I går så sovna jeg før kl 20 om kvelden, var trøtt etter mye stress i det siste. Hva være angår så skulle man ha vært nordpå nå. Men de der oppe fortjener masse sol og varme – de har nok av det motsatte. Det er onsdag i dag jeg skal ta en tur ut. Har ferie ut uka og gidder bare ikke og være her i byen. Må ha luft og se andre ting. Håper helsa di bra for tiden. Ryggen min er bortimot helt bra men må passe meg litt.. Ha en fin dag.

      1. De pleier ikke å være så vanskelige på IKEA med å utbetalte penger når noe er defekt. I natt har jeg sovet i nesten 9 timer, og det kjente jeg at jeg også trengte. Jeg syntes egentlig at det var litt godt med noen dager med regn og overskyet, sånn at temperaturen i leiligheten min ble lavere igjen. Ryggen er nesten helt bra igjen heldigvis. Ha en fin torsdag.

    6. Hittil har vært hektisk. klesvask, brettet klær, plantet en plante lik som du har( fikk avlegger) handlet, var på kirkegård og vannet og luket ugress, og laget middag. nå er jeg kaputt:)

      1. Oj sann, det var litt av en hektisk dag for deg må jeg si 😊 Hvordan er det med mannen, har det gått greit etter mye bilkjøring etter at han ikke var helt friskt for litt siden?

    7. Hihi, du har vel snart ikke plass til flere planter 😊 Men det blir nok fint hos deg! Jeg har vært på stranda, og havnet litt ufrivillig inni noen digre bølger 🤗

      1. Nei jeg har ikke plass til flere, og det er vel derfor jeg kjøpte 3 til i går 🙈 Jeg klarer jo ikke å la være, for jeg elsker planter å liker å omgi meg med mange av dem. Så bra at du kom deg ut i bølgene, og jeg regner med at haien hadde funnet andre steder å svinse rundt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg