Late dager, hekling og TrÀdgÄrdstider

Heisann og god sĂžndag!

Etter et par dager med skyer, er himmelen igjen helt blÄ og sola treffer snart balkongen. Temperaturen i skyggen nÄ pÄ formiddagen ligger pÄ +20C, sÄ det blir nok en varm dag.

Jeg har lagt strikketÞyet til side, og har begynte Ä hekle pÄ en duk/lÞper i hvitt garn. Det er ikke en farge jeg bruker mye, ettersom jeg elsker farger. SÄ er det jo sÄnn da at jeg har sÄ mye hvitt garn som fikk for noen Är siden, og det mÄ jo brukes opp.

Formen har ikke vĂŠrt helt pĂ„ topp siden fredagen, noe som dels skyldes at det har vĂŠrt sĂ„ klamt og varmt. Jeg fikser varmen, men ikke klamt vĂŠr med hĂžy luftfuktighet
 Den andre grunnen til at formen har vĂŠrt litt dĂ„rlig, er at jeg blant annet spiste en pizza om fredagen. Hvorfor blir jeg i dĂ„rlig form av det? Vel, uten at jeg har fĂ„tt det bekreftet av legen, sĂ„ mistenker jeg at jeg ikke tĂ„ler sĂ„ godt gluten mm. Det er vel pĂ„ tide Ă„ ta noen tester, for det er ganske mye mat jeg reagerer pĂ„ 🙈

I gĂ„r fikk jeg endelig sett siste episoden av TrĂ€dgĂ„rdstider, som jeg glemte bort om tirsdagen. Det har vĂŠrt litt rart at Tareq ikke var med lenger etter sĂ„ mange Ă„r, og jeg mĂ„ innrĂžmme at jeg har savnet ham. Den nye kokken Adam er jo bare sĂ„ herlig, men det tar nok mer enn en sesong Ă„ ta han til seg 😉 Inne pĂ„ SVT app’n ligger det sesonger tilbake til 2016, og jeg har begynt Ă„ se dem om igjen Ă„ koser meg storveis og henter inspirasjon.

HĂ„per du fĂ„r en fin sĂžndag đŸ„°

6 kommentarer
    1. Riktig god, varm sÞndag til deg ogsÄ. Litt for varmt i sola noen ganger faktisk, sÄ glad at jeg finner skygge. SÊrlig for Barney sin del. TrÀdgÄrdstider, ja. Det er fint, men har helt glemt Ä se pÄ det.

      1. Ikke fult sĂ„ varmt i dag kanskje, og sĂ„ har vi fĂ„tt litt vind ogsĂ„. Jeg kjĂžrte ned markisen tidlig i dag og det har holdt sola ute, sĂ„ det ble ikke sĂ„ alt for ille pĂ„ balkongen. TrĂ€dgĂ„rdstider er et favorittprogram, som jeg bare mĂ„ ha med meg. Klems đŸ€—

    2. Sol fra skyfri himmel fĂžrst pĂ„ dagen, men nĂ„ har det blitt endel skyer. Jeg Ăžnsker meg jo torden og regn, sĂ„ dette gir hĂ„p.😀 Hekling er en god avveksling fra strikkinga. Jeg er ikke sĂ„ flink til Ă„ strikke nĂ„r det er sĂ„ varmt/om sommeren, og igrunnen bedre Ă„ holde pĂ„ med bomullsgarn og hekling da. Ellers er jeg mye ute i hagen. Ha en fortsatt fin sĂžndag! đŸ„°

      1. Vi fikk skyer utover dagen, og det hjalp litt pĂ„ varmen. NĂ„ nettopp kom det 14 regndrĂ„per, og jeg hĂ„per virkelig at det kommer mer senere i kveld. Jeg elsker Ă„ hekle, og om sommeren er det mye hyggeligere Ă„ sitte med nĂ„r det er varmt. Jeg har igjen Ă„ plante litt i kassene mine pĂ„ baksiden, og noen pĂ„ forsiden ved siden av de nye plantene mine. Det fĂ„r vente litt enda. Ha en fortsatt fin sĂžndag du ogsĂ„ đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg