Kontroll, regnvær og så er det freddan

Image by Here and now, unfortunately, ends my journey on Pixabay from Pixabay


Heisann og god formiddag!

Ute er det nok en grå dag hvor regnet bare siler ned, og i flg de som forstår seg på vær skal det komme mye i dag. Temperaturen er omtrent som i går med +10,2C.

Om noen timer må Ronja og jeg ut i regnet, for vi har time hos veterinæren til kontroll av glukosenivået hennes. Jeg krysser fingrene for at det går like bra som sist, og at de får tatt blodprøven uten at hun må i narkose. Jeg prøver å late som om det er en vanlig formiddag, sånn at Ronja ikke skal merke noe å bli altfor stresset innen vi skal dra. Så langt fungerer det 😊

Jeg snakket akkurat med Bestisen i telefonen, og vi avtalte at hun møter meg hos veterinæren for så å finne på noe etterpå. Hun bor jo like i nærheten og kan gå bort.

Det er freddan og ikke hvilken som helst, nei for Graham Norton er tilbake med ny sesong av talk showet sitt på BBC Brit i kveld. Jeg bare digger hans avslappede og litt fjollete stil, som får gjestene til å slappe av og gjøre ting de normalt ikke ville gjort. Det blir full tv-kveld her i Casa Fres og Knurr, for først er det Alle mod 1 på DR1, litt Skavlan før jeg svitsjer over å ser på Lindmo og avslutter med Graham Norton.

Nå skal jeg spise en sen frokost, før jeg skal gjøre meg i stand. Håper du får en fantastisk fredag 🥰

#freddan #veterinærbesøk #kontroll #katteliv #hverdagsliv #tvkveld

 

 

6 kommentarer
      1. Det gikk veldig bra med pusen, og hun slapp å komme i narkose å fikk være med hjem med en gang. Glukosenivået hennes hadde stabilisert seg også. Det ble en fin fredag, med middag på Al Dente og en runde i butikkene uten å handle noe 🥰

      1. Det ble en veldig fin fredag med Bestisen, middag ute og noen runder i butikkene i det lokale senteret. Med pusen gikk det veldig fint, og veterinæren var fornøyd med henne 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg