Kong Vinter 👑 vil ikke la våren slippe til riktig enda ☃️

Arkivbilde fra 13 mars 2023

Det snør det snør, tiddeli bom!

Jepp, nå laver snøen ned igjen og skrivende stund er snøfnuggene på størrelse som små lommetørklær. Temperaturen er oppe på rødt og ligger på +0,7C.

Kunne like godt bruke bilde fra forrige snøfall, for det snør like mye nå som da. Er jeg happy for at det snør? Absolutt ikke, men ikke så mye jeg kan gjøre med det. Som sagt tidligere så er ikke dette været helt unormalt for denne måneden 🤷‍♀️.

Jeg er fortsatt sausa forkjølet med feber og dett dese. Feberen er vel kanskje et hakk lavere i dag enn i går, men henger fortsatt i. Skal ikke gå i detaljer for hva som kommer ut av nesen, men jeg kan jo si det sånn at det er fastere 🤢

Bestisen ringte meg i går etter at hun hadde vært på Bjelleklang konserten, og fortalte at den hadde vært helt fantastisk. De hadde vært igjennom alle eller mange av de gode gamle låtene. Vokalist Frank Øren som skadet seg i fjor var ikke tilstede, og Bestisen fortalte at en av gutta i bandet filmet publikum når de sang (tror jeg) og ønsket han god bedring.

Etterpå snakket vi om We will rock you i Oslo Spectrum i kveld, for jeg hadde skrevet på Facebook tidligere på kvelden at jeg hadde blitt syk og ikke kunne gå. Ettersom det var Bestisen som hadde billettene, ble vi enig om at hun la ut en melding på Facebook om noen var interessert i å kjøpe min billett. Jeg valgte å gå ned i pris til 700,- i stedet for full pris 1.100,-. Tenkte at det ville bli lettere å få solgt den da. Om det var avgjørende vet jeg ikke, men det tok ikke mange minuttene før en vi begge kjente var villig til å kjøpe den.

Er jeg lei meg for at jeg ikke kan gå, selvsagt er jeg det men er man syk så er man.

Hva er planen i dag? Vel, ikke annet enn at jeg skal betale de siste regningene mine, ettersom pensjonen min har kommet inn på kontoen i løpet av natten. Utover det har jeg ikke lagt noen planer.

Håper du får en fin fredda, med og uten snøvær 🥰

12 kommentarer
    1. Ønsker meg veldig vår og varme nå.. men den kommer jo.. tror jeg ! Leit du ikke kunne dra på disse konsertene.. men med dårlig form blir det jo ikke en fin opplevelse uansett…God helg og god bedring <3

      1. Tusen takk 🥰 Det var like greit å kaste inn håndkle og la noen andre overta billetten i kveld. For som du sier så blir det ingen god opplevelse når formen er dårlig. Ja våren kommer nok, men vi må nok vente litt til innen den er her. Ha en riktig god helg du også, klem 🤗

    2. Her var det snøvær og vind i natt og først på dagen, men heldigvis har det blitt så mildt at veiene stort sett er frie for snø. Så bra at du fikk solgt billetten så du fikk igjen noe av pengene, men synd at du ikke får dratt! Ønsker deg fortsatt god bedring! 🤗🍀

      1. Akkurat nå har det sluttet å snø. Jeg var ute med søppel i sta og det var veldig bløtt. Ja jeg er veldig glad for at hun jeg kjenner ville kjøpe den. Tusen takk, ser ut som den er sei denne forkjølelsen 🥰

    3. Kaos ute i dag men det var mye verre sist mandag. Men det er mye våt snø ute og det betyr at et blir tung snø på hyttetak. Men det er mildt så jeg tror at det smelter litt hver dag. Så var den uka over og det er helg. Er usikker hva jeg skal men noe må jeg finne på. Leit at du ikke kan gå på konserten i spektrum men helsa først. Ha en fin kveld.

      1. Ja det var veldig irriterende at jeg ble syk og ikke fikk gått i kveld, men er man syk så er man. Ingen vits i å presse seg og kanskje bli verre igjen. Var nettopp ute med søppel og det var veldig vått ute. Håper det fortsetter å tine, for jeg orker nemlig ikke å spa fram garasjeporter nå. På morgenen var det visst veldig vanskelig kjøreforhold, men nå er det ikke så ille. Ha en fortsatt fin fredda.

      1. Tusen takk 🥰 Ja dette var noe jeg gledet meg veldig til, og syntes det er veldig leit at jeg ikke orker å gå. Godt opp i all elendigheten at jeg fikk igjen noe av det jeg har lagt ut for billetten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg