Klesvask og ting som ikke ble noe av

Image by Pexels from Pixabay

Heisann og god formiddag!

Ute skinner sola fra en ikke helt knallblå himmel, og det ser ut til å bli en fin dag. Temperaturen lå nede på blått da jeg sto opp, men nå har den krabbet opp på +0,3C.

Sitter i stua og nyter den første koppen med kaffe, og hører på vaskemaskinen som jobber for fult ute på badet. Det var mye som lå i skittentøyskurven, men jammen klarte jeg å få plass til alt sammen på en vask. Så kjedelig når jeg ikke får det, for da må jeg som regel vente til dagen etter. Jeg har bare to klesstativer som holder til en maskin, men har vurdert å kjøpe et stort et til….

I går tok jeg meg en dags pause fra både strikking og sosiale medier, for jeg våknet opp helt stiv fra midt nede i ryggen til helt opp i hode. Det var så vidt jeg klarte å snu hode til venstre. For det var på den siden det satt. Som regel sitter det “bare” i skulderen, men denne gangen var det full pakke. Det har løsnet litt, sånn at jeg klarer i det minste å snu på hode.

Jeg skulle jo ha vært på strikkekino i går å sett på en film, som jeg hadde gledet meg til. Nemlig The Whale, men det måtte jeg bare droppe i denne omgangen. Jeg hadde nok klart å sitte i salen å se filmen, men det jeg ikke hadde klart var å kjøre opp til Lillestrøm…

Akkurat nå skulle jeg ha gått rundt på Nordby Shoppingsenter sammen med Bestisen og niesen, men som du skjønner så er jeg ikke der. Jeg avlyste turen for min del i helgen, da jeg følte at jeg ikke hadde råd til å dra akkurat nå. Følte at jeg måtte prioritere kommende utgifter, som blant annet er et nytt besøk hos dyrlegen i neste måned + litt andre ting. Det er jo ikke så billig i Sverige lenger som det var, men jeg hadde planer om å kjøpe noen oster, fiskesaus + litt annet som jeg vet vi ikke får her. Jeg skal heller ta meg en tur i slutten av april eller en gang i mai, vi får se.

Planen for i dag er å dra ut og kaste en stor pose med glass til gjenvinning, og en tur innom dyrebutikken for mer kattesand. Etter det tar jeg det som det kommer.

Håper du får en fin tirsdag 🥰

10 kommentarer
    1. Nydelig vær her også, men kaldt om natten. Trist når ting man har gledet seg til ikke blir noe av, men da har du noe å se fram til seinere. 🥰 Jeg er ofte stiv øverst i ryggen og opp til nakken, og da pleier det å hjelpe med sånn man varmer i mikroen. Ønsker deg masse god bedring! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Ja det var flere minusgrader her også i natt, så det når jeg var oppe ved 3 tiden. Ja det var kjedelig at kinoen måtte velges bort, men kanskje ikke så mye svensketuren. Kan jo dra senere når jeg har råd. Jeg har en sånn bønnesekk jeg også, men ettersom jeg ikke har micro legger jeg den bare i stekeovnen. Må bare passe på at den ikke ligger for lenge. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    2. Riktig god bedring til deg. Håper det blir både strikking og film om mye annet moro snart🙋🏼‍♀️ Var minus 7 og vinter igjen her i dag tidlig også, men sola varmer heldigvis. De stakkars påskeliljene jeg kjøpte forleden får fortsatt lov til å være inne🤗

      1. Tusen takk 🥰 Det har løsnet i nakken igjen heldigvis. Jeg kom meg på strikkekafé i går, og kom meg noen omganger på armen. Det var minusgrader da jeg sto opp i dag, men bare -3C. Har vært fristet til å kjøpe påskeliljer, men lot det være da været er som det er. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg