Klar til Dronningens begravelse 🕊️

Dronning Elisabeth’s begravelse 19.09.2022

Hei!

Ute er himmelen nesten helt blå, bare noen få skydotter her og der. Solen skinner og vinden rusker lett i grenene til bjørka på andre siden av gaten. Temperaturen da jeg sto opp ved 9 tiden i dag var +8,8C, og nå er den steget til +12C.

Jeg sitter allerede klar foran tv skjermen for å følge Dronning Elisabeth’s begravelse på Sky News. Det er like før det starter, og kirken begynner å fylles opp. Snart er det bare familien igjen, og representantene fra de andre kongehusene, som etter hva jeg har hørt kommer i buss. Denne dagen måtte jo komme, men jeg syntes jo allikevel at det er trist.

Jeg har allerede vært ute og nede på Bryn senteret, for å hente noen hudprodukter på Apotek 1 som jeg bestilte i går kveld. Det var på tide med å prøve noe nytt, ettersom de produktene jeg har brukt hittil (Garnier Bio) begynner å bli vanskelig å få kjøpt i butikkene. Ikke alle produktene vel og merke, men noen av dem og for å få tak i dem må jeg bestille de på nettet. Ofte fra flere forskjellige nettsteder da ingen har alle produktene, og det tar ofte lang tid å få dem siden kommer fra utlandet. Dette har jeg sett meg lei på, så nå vil jeg teste noe annet selv om jeg liker godt Garnier produktene. Kommer eget innlegg om det litt senere i dag. 

Status skulder: Den er nok litt bedre enn den var i går, men fortsatt stiv og øm. Jeg er fornøyd jeg så lenge det er en liten bedring, bedre det enn andre veien.

Håper du får en fin mandag 🥰

 


11 kommentarer
    1. Jeg skal ikke se på begravelsen..men får nok med noen klipp i nyhetene..Jeg handler aldri på nettet..men min favorittdagkrem fra Garnier (rød boks)..er heller ikke så lett å finne i alle butikker lenger… Fortsatt god bedring med skulderen <3

      1. Nå er selve begravelsen over, og kisten dras igjennom Londons gater etterfulgt av barn og barnebarn. Jeg blir jo så rørt, og har en pakke med papirlommetørkler ved siden av. Jeg har brukt den serien fra Garnier som heter Bio og som er uten parfyme og helt naturlig. Det er så synd at flere og flere av produktene blir borte fra hyllene. Jeg bestilte fra nettet denne gangen fra apotek 1, for at det ble billigere og jeg gikk for serien fra Vichy. Tusen takk, skulderen er som sagt litt bedre så jeg må fortsatt være forsiktig. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🥰

    2. Jeg måtte ordne med blåbærfangsten idag, så lagde frysetøy mens jeg så på deler av begravelsen. Junior og klassen hadde også sett på noe av den idag. En historisk begivenhet som det er greit å få med seg.❤️ Jeg pleier også å bestille apotekvarer på nett og hente i butikk, – mye billigere på den måten. Spennende å se hvilke produkter du har valgt!

      1. Jeg stort sett fått med meg det meste, og nå er kisten kommet til Windsor og da blir det vist nok en privat seremoni. Ja dette er virkelig historisk, en begravelse for en Dronning som har sittet på tronen siden lenge før fleste av oss ble født. Det er som regel billigere å bestille på nett enn å kjøpe i butikk, og denne gangen fikk jeg også mye rabatt på noen av produktene. Innlegg kommer om litt 😊

    3. Jeg ser litt her på nyhetene nå. Ikke fått med meg mer enn det ❤️
      Jeg kjøper stort sett alt av kremer og rensesaker på Normal. Lenge siden jeg handlet på Apotek av slike varer. Men kanskje jeg skulle ta en titt.. Har sett ditt neste innlegg og ser ut som flotte produkter 👍💛

      1. Jeg er jo en stor royalist, og bare må få med meg sånne begivenheter om der passer inn. Jeg har også handler en del på Normal, men denne gangen ble der apoteket. Har hørt mye om Vichy, og fikk lys il å prøve det. Ikke var produktene så ille på pris heller 😊

      1. Jeg sluker jo alt om de kongelige, og da det passet måtte jeg jo bare få med meg begravelsen. Så alt på Sky News som alltid dekker sånne ting godt. Regner med at det ble en del på NRK også. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg